Попри крутий статус, розкручений бренд або невисоку початкову ціну деякі моделі кросоверів дуже важко продати на вторинному ринку. Виною тому - різка втрата вартості. Деякі б/у паркетники за п'ять років втрачають до половини своєї ціни, що б'є по кишені власника, який бажає продати свого сталевого коня.
Про це повідомляє популярне видання "За кермом".
Mercedes-Benz М-класу
У числі лідерів з "тугого" продажу на вторинному ринку - Mercedes-Benz М-класу (третє покоління, випускався до 2011 року). Машини останнього року випуску з пробігом менш як 100 тисяч км намагаються збути за 15-20 тис. доларів - за ціною нового Renault Duster. Один з чинників - просідання авторитету Mercedes як наднадійної марки. Причому просідав він саме в період випуску цієї моделі, в тому числі через примхливі мотори.
Ідентична ситуація з BMW X3, X5 і X6. "П'ятірку" і "шістку" збути найскладніше - 249, 313, 381, 450 к.с. плюс мудровані і дорогі в обслуговуванні агрегати. З Audi найменш ходовий товар - Q7. У занадто потужних машин і витрата палива відповідна. Покупців первинного ринку це мало турбує, а на вторинному ринку очікувані витрати рахують більш ретельно.
Volkswagen Tiguan
Не затребувана ринком комбінація "мотор-коробка" обернеться величезними втратами при перепродажу Volkswagen Tiguan. "Чемпіонська" зв'язка серед небажаних версій - двигун 1.4 TSI в поєднанні з механічною коробкою передач. Позначається і недовіра до двигуна, який спочатку був вкрай проблемним, і те, що Tiguan радше віддали б з автоматом.
Трохи кращий попит на 1.4 з роботом DSG (аніж на машини з механікою), про нестабільний ресурс якого всі чули. Хоч як дивно, на більш благополучні Тігуан з дволітровими моторами (бензин і дизель) і класичними гідроавтоматами покупців теж доводиться залучати, зменшуючи ціну.
Nissan Terrano
Nissan Terrano - хороша машина, проте вона стала жертвою маркетингу. За технічними характеристиками "японець" майже ідентичний Duster. Новий він не настільки комфортніший і багатше оснащений, щоб коштувати на 2500-4000 доларів дорожче.
Але на вторинному ринку різниця нівелюється і Terrano в середньому трохи дорожчий за "француза", але попит все одно млявий. Швидко і за хорошу ціну продаються тільки молоді машини 2-4 років з пробігами до 50 тисяч км.
Chery Tiggo T11
У кросоверів першої китайської "хвилі", випущених до 2015 року, корозія розвивається так швидко, що через 5-6 років її неможливо приховати. І це добряче впливає на попит.
Популярний свого часу Tiggo T11 (випускали до 2016 року) за числом пропозицій на вторинному ринку вдвічі випереджає інші кросовери Chery разом узяті. Ціни на T11 стартують ... зі 1100 доларів, це вже реально утиль, і рідко перевищують 7500. Шестирічний T11 з нульовим пробігом (537 км) прямо зараз пропонують за 10,5 тис. доларів.
Якщо зараз купити T11 з пробігом тисяч 100, то через три-чотири роки його дійсно можна буде збути лише як металобрухт.
Nissan Qashqai
Варіатор знецінює будь-яку машину після пробігу в 50-80 тисяч км. Конкретна модель варіатора не має суттєвого значення. Аудиторія поступово засвоїла, що цей агрегат дуже ніжний і дорогий в ремонті, і дарує ватяну динаміку. А дуже "топтати гашетку" при цьому не можна - зламається.
Цікаво, що при пробігах близько 150 тисяч чимало моделей з механікою починають коштувати дорожче за аналогічні з варіатором. Зі 100 тисячами на одометрі варіатор ще більш-менш продаються, але якщо справа дійшла до 180 тис., ціна падає до рівня непотребу.
Раніше "Апостроф" назвав ТОП-5 бюджетних авто, які приваблюють практичністю і надійністю.