RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

В Україні спростили реєстрацію авто: якою буде процедура

В Україні деякі послуги щодо державної реєстрації автомобілів перевели у цифровий формат. Процедури, пов'язані з цим, стануть простішими для водіїв.

Деталі урядового рішення розповіли у Головному сервісному центрі МВС.

Йдеться про Постанову №1019 "Про внесення змін до деяких постанов кабінету міністрів України з питань державної реєстрації транспортних засобів, допуску громадян до керування транспортними засобами", яка набуде чинності через три місяці після опублікування.

Серед головних змін - експертне дослідження транспорту в рамках процедури реєстрації в Сервісному центрі МВС. Його можна зробити у будь-який час. Дані будуть внесені у Єдиний держреєстр, висновок буде дійсним 10 днів.

Водій сам може обрати спосіб отримання послуги реєстрації: онлайн в Електронному кабінеті водія чи через сайт "Дія". Дистанційно можна оформити договір купівлі-продажу, подати заяву про реєстрацію/перереєстрацію авто. Заяви надходитимуть на розгляд в сервісний центр МВС. Там адміністратор перевірить інформацію про осіб та транспорт за відповідними реєстрами та базами даних. Якщо все добре - підтвердить, якщо ж ні - відхилить заяву.

При реєстрації транспорту йому присвоять певний номерний знак. Зокрема, власник зможе замовити "красиві" номери через Електронний кабінет водія та "Дію". Оригінали документів, оформлених онлайн, можна отримати позачергово, показавши у сервісному центрі паспорт чи інший документ, що посвідчує особу. Треба буде здати "старе" свідоцтво про реєстрацію та номери. Відтак - лише для того, щоб пройти експерта та отримати пластикові документи - треба очно звернутися в установу МВС.

Також розширили перелік послуг з реєстрації та перереєстрації транспорту без експертного дослідження. Це: відновлення свідоцтва про реєстрацію після втрати/викрадення (виняток - транспорт, зареєстрований до вересня 2019-го); видача дубліката свідоцтва замість пошкодженого; перереєстрація через втрату чи заміну номерів; реєстрація транспорту, що перейшов у спадщину (виняток - авто, зареєстроване до вересня 2019-го); реєстрація у рамках договору фінансового лізингу.

Нагадаємо, що юристи розповіли, хто за законом має повноваження зупиняти автомобілі в умовах воєнного стану для перевірки документів та огляду транспорту.