RU  UA  EN

Середа, 3 липня
  • НБУ:USD 40.50
  • НБУ:EUR 43.15
НБУ:USD  40.50
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

3 липня

Всі новини

Поршень, мембрана або ротор: як вибрати насос для авто

Для підкачування шин існує кілька видів автокомпресорів, які відрізняються елементом, що відповідає за стиск повітря.

Видання Storgom розповідає нюанси роботи насосів для автомобіля та пояснює водіям, які краще купувати.

На сьогоднішній день існує кілька видів автокомпресорів. Принцип їхньої роботи однаковий, але вони відрізняються один від одного елементом, який відповідає за стиск повітря.

Автомобільні компресори поділяються на три види:

  • поршневі;
  • мембранні;
  • роторні.

Поршневий автокомпресор є найпоширенішим і працює на принципі взаємодії циліндра та поршня. Поршень, завдяки електроприводу і передачі моменту через редуктор рухається вгору-вниз. Під час руху вниз створюється вакуум, а повітря всмоктується всередину циліндра. Потім вхідний клапан щільно закривається, а сам поршень починає підніматися, завдяки чому маса повітря в цьому випадку перебуває під сильним тиском. Вона стискається та готова до випуску через випускний клапан. Експерти називають такий вид компресора надійним та продуктивним, який показує високий ККД. Головний мінус - нагрівання при терті поршня об циліндр, через що деталі швидко зношуються.

Читайте також: До $3000 за авто: які моделі з пробігом можна придбати в Україні

Мембранний автокомпресор - маленька та галаслива конструкція. У ньому повітря стискає шток за допомогою кулачкового механізму, впливаючи на гумову пластину. Мембрана знаходиться в замкнутому циліндрі, через що вона робить западину, всмоктуючи повітря, а потім стає опуклою і таким чином стискає повітряну масу всередині циліндра. Мембрана нагнітає повітря не так сильно, як поршень, через що ККД мембранного компресора нижче, як і його продуктивність. Через відсутність елементів, що труться, такий компресор менше гріється при роботі і мастила не потребує. Слабким місцем насоса є гума, яка погано проявляє себе під час холодів. Мембрана через низьку температуру втрачає еластичність і більше не може прогинатися, через що використання такого виду компресора взимку стає нелогічним.

Роторний компресор - рідкісна модель, що відрізняється високою продуктивністю та надійністю. Такий вид насоса коштує дорого і мало виробників випускають його через його високу собівартість. Роторний компресор також багато важить і часто купують його для особистого користування в гараж. За словами експертів, ротор актуальний там, де качають шини габаритного транспорту – фур, позашляховиків, тракторів.

Раніше ми розповідали, які вживані авто можна купити в Україні до $5000.