Автомобілістам розповіли про три найпоширеніші міфи про бензин. Йдеться про октанове число, якість палива та використання присадок.

Про це повідомляють експерти на профільному сайті NJcar.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Читайте також: Пожирач палива: яка популярна у водіїв функція виявилася дуже затратною

Міф перший

"Октанове число бензину" може ввести в оману. Адже існує думка, що чим більше це число, тим вища якість палива. Тоді як на ділі це зовсім не так. Бензин може бути найвищої якості, проте для двигуна з високим ступенем стиснення він не підійде.

Міф другий

Часто водіям рекомендують заправляти машину бензином із високим октановим числом, якісним і дорожчим. Сучасні мотори орієнтують на заправку бензином з високим октановим числом, бо справлятися з А-92 їм важко. Певну роль у такій тенденції відіграють екологічні вимоги, які щороку посилюються в Європі. Бензин марки А-92 практично пішов із західних ринків. Деяким брендам доводиться спеціально адаптувати свої двигуни під цю марку бензину. Проте якщо в інструкції з експлуатації рекомендовано А-95, то регулярно заправлятися 92 бензином фахівці не рекомендують.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Міф третій

Ще один міф стосується спеціальних марок бензину (ЕКТО, Пульсар або G-Drive), які нібито можуть зашкодити мотору через присадки. Тоді як насправді миючі та очищувальні компоненти, що входять до складу такого палива, можуть видаляти нагар з камери згоряння і очищати інжектори. Тому негативу для двигуна та інших агрегатів авто не несуть.

Раніше "Апостроф" також розповідав про те, як моторне мастило приводить у непридатність двигун авто.