Автомобілістам розповіли про три найпоширеніші міфи про бензин. Йдеться про октанове число, якість палива та використання присадок.
Про це повідомляють експерти на профільному сайті NJcar.
Читайте також: Пожирач палива: яка популярна у водіїв функція виявилася дуже затратною
Міф перший
"Октанове число бензину" може ввести в оману. Адже існує думка, що чим більше це число, тим вища якість палива. Тоді як на ділі це зовсім не так. Бензин може бути найвищої якості, проте для двигуна з високим ступенем стиснення він не підійде.
Міф другий
Часто водіям рекомендують заправляти машину бензином із високим октановим числом, якісним і дорожчим. Сучасні мотори орієнтують на заправку бензином з високим октановим числом, бо справлятися з А-92 їм важко. Певну роль у такій тенденції відіграють екологічні вимоги, які щороку посилюються в Європі. Бензин марки А-92 практично пішов із західних ринків. Деяким брендам доводиться спеціально адаптувати свої двигуни під цю марку бензину. Проте якщо в інструкції з експлуатації рекомендовано А-95, то регулярно заправлятися 92 бензином фахівці не рекомендують.
Міф третій
Ще один міф стосується спеціальних марок бензину (ЕКТО, Пульсар або G-Drive), які нібито можуть зашкодити мотору через присадки. Тоді як насправді миючі та очищувальні компоненти, що входять до складу такого палива, можуть видаляти нагар з камери згоряння і очищати інжектори. Тому негативу для двигуна та інших агрегатів авто не несуть.
Раніше "Апостроф" також розповідав про те, як моторне мастило приводить у непридатність двигун авто.