Іноді доводиться доливати масло в гарячий двигун автомобіля (наприклад, при загорянні аварійної лампочки тиску масла) під час руху.
"Апостроф" розповість, чи це можна робити.
У цьому випадку важливо враховувати не тільки правильність рівня, а й яку температуру має мастило, яке доливається. Також слід звернути увагу на те, в якому обсязі відбувається такий долив.
Читайте також: Доливати чи міняти? Яке масло може зіпсувати двигун автомобіля
Уявимо ситуацію, коли автовласник їхав трасою, мотор був прогрітий до робочих температур, але потім загорілася лампочка низького тиску в системі мастила.
Після зупинки водій, наприклад, залив літр масла в двигун. Якщо це відбувається влітку, тоді основним ризиком буде хіба що перелив або недолив за рівнем, тобто неточності внаслідок доливу "на гарячу". А от якщо справа відбувається взимку, тоді ситуація дещо інша.
Звісно в цю порву року змазувальна рідина в багажнику виявиться дуже холодною, тобто при заливанні в прогрітий мотор виникне сильний перепад температур. Якщо при цьому такого мастила заливається не 50-100 грам, а цілий літр або більше, тоді наслідки можуть бути непередбачуваними.
За словами експертів, у подібній ситуації значно зростає ризик не лише перевищення рівня або недоливу, а й появи тріщин у блоці, голівці, на деталях, а також інших дефектів стосовно окремих елементів ДВС. З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, навіщо мотору потрібно дати час охолонути перед доливом мастила, причому взимку це особливо актуально.
Нагадаємо, раніше ми писали про типові помилки автовласників, які "вбивають" машину взимку.
Вам може бути цікаво:
Запам'ятайте їх і ніколи не купуйте: топ-3 найпроблемніші моделі авто з пробігом
Щось не те стукає: як розпізнати, що ваш автомобіль потребує ремонту
Штраф не отримаєте, але краще нікуди не їхати: які несправності авто не підпадають під порушення