Буває, що автовласники встановлюють на свої машини додаткову шумоізоляцію, однак це "переобладнання" має певні недоліки.
Про це пише ресурс Твоя Машина.
Як зазначають експерти, використання шумоізоляція може додати до 50 кг надмірної ваги до автомобіля й її розподіл буде нерівномірним та залежатиме від обсягу матеріалу.
Читайте: Техогляд не пройдете: що робити, якщо авто видає дивні звуки
Окрім того, це може трохи погіршити керованість та маневреність автомобіля, який, до того ж буде споживати більше палива.
Додаткова вага збільшить й гальмівний шлях автомобіля. Це навантаження також може вплинути на роботу кузовних елементів. Скажімо, додаткова шумоізоляція багажного відсіку може вплинути на роботу автоматичних систем.
Відкривання та закривання кришки багажника за допомогою кнопки може не завжди працювати належним чином, а двері автомобіля навіть можуть почати просідати, що призведе до пошкодження петель та замка.
Якщо водій бажає досягти максимальної тиші всередині автомобіля, то буде необхідно ізолювати також й моторний відсік, що вимагатиме розбирання передньої панелі та демонтажу багатьох електронних компонентів. Після цих втручань можуть виникнути проблеми з кондиціонером, бортовим комп’ютером, аудіосистемою та іншою встановленою електронікою.
Неправильний вибір матеріалів для шумоізоляції та некваліфікований монтаж можуть призвести до якихось інших проблем. Скажімо, якщо не забезпечити дренажні отвори на кузовних елементах, які передбачені автовиробником, може розпочатися корозія. Проблему цього типу буде важко виявити на ранніх стадіях, і вона може значно розповсюдитися, що все одно потребуватиме зняття шару шумоізоляції.
Нагадаємо, раніше ми писали про причини, через які не треба включати музику в автомобілі.
- Вас може зацікавити:
Навіщо водіям презервативи в аптечці: десять ситуацій, у яких вони можуть стати в нагоді
Не дозволить переплутати газ із гальмом: корисний лайфхак для водіїв
Навіщо знижувати швидкість біля автобуса на зупинці: водіям на замітку