RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

3 травня

Всі новини

Скільки палива "з'їдає" авто під час прогріву двигун: результати експерименту

Автомобілісти, як правило, прагнуть зекономити на витраті пального, під час прогріву двигуна взимку або в заторах воліє обмежити його роботу на холостих обертах.

Ресурс avtomir провів практичний експеримент на автомобілях Kia Rio з двигуном G4FC (Євро-5) та Nissan X-Trail з двигуном QR25 DE (Євро-4), встановивши скільки насправді двигун з’їдає пального "на холостих" обертах.

Читайте: Ненадійні та дорогі в обслуговуванні: названо 10 найбільш проблемних дизельних двигунів

При температурі мінус 15°C на вулиці при прогріванні витрата бензину у мотора з екологічним класом Євро-4 спочатку становила 2,5 л/год. Коли охолодна рідина прогрілася до 40 градусів, витрата трохи перевищувала 1 л/год.

Двигун Євро-5 на початку прогріву спалював до 4 л/год, щоб швидше прогріти каталітичний нейтралізатор. А потім витрати наблизилися до тих самих цифр, що й у його "колеги".

Усього за час прогріву двигуни витратили приблизно 0,6 л пального.

У режимі холостого ходу припаркований автомобіль з працюючим двигуном автівки споживали приблизно однакову кількість пального – 0,8-0,9 л/год.

Витрата пального у двигунів з великим робочим об’ємом при прогріві та на холостому ході буде вищою. Миттєва витрата пального у найсучасніших турбомоторів, навпаки, виявиться трохи скромнішою, але й прогріватись до мінімальної робочої температури (до 40°C) вони будуть довше. І поки вони вийдуть на робочий режим, пального витратять приблизно стільки ж, скільки атмосферники порівнянної потужності.

Як довів експеримент, прогрівання мотору не потребує багато пального. Й стояти із заведеним двигуном на холостому ходу теж можна довго. Але після такої стоянки бажано виїхати на швидкісну трасу та "прогнати" двигун на підвищених обертах, щоб спалити нагар і відкладення, які утворилися за час простою.

Нагадаємо, раніше "Апостроф" писав, які автомобілі вимагають багато грошей на ремонт.

  • Читайте також:

Хто має пройти техогляд в 2024 році: названі категорії і вартість процедури

Є п'ять способів: як перевірити штрафи на авто в Україні у 2024 році

Чи можна гальмувати двигуном на авто з АКПП: водіям озвучили однозначну відповідь