RU  UA  EN

Субота, 11 травня
  • НБУ:USD 39.40
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.40
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

10 травня

9 травня

8 травня

7 травня

6 травня

Всі новини

Будівельникам Шулявського моста на замітку: в мережі показали фото найскладнішої в світі розв'язки

Будівельникам Шулявського моста, який постійно руйнується і обвалюється, втерли носа, показавши фото ідеально реконструйованої самої складної багаторівневої розв'язки в світі, розташованої в Лос-Анджелесі.

Відповідне фото опубліковано в Twitter-акаунті Рекорди світу.

"Найскладніша багаторівнева розв'язка в світі розділяє швидкісні траси I-710 і I-105 перебувати в Лос-Анджелесі. Вона має 34 переплетення всього на 2 уровнях. Каждий день через цю розв'язку проїжджають 629 тисяч машин! Будівництво було завершено в 1993 році", - йдеться у підписі до фото.

Нагадаємо, спочатку проект будівництва шляхопроводу на Шулявці був прийнятий в 1960 році. За 4 роки міст вже був завершений, а через два десятка років відбулася його перша реконструкція, яка затягнулась на роки.

Перше НП на Шулявському мосту сталося в 2005 році. Тоді під мостом сталася перша масштабна пожежа - горів сумнозвісний секонд хенд. Крім цього, надзвичайна ситуація повторилася в 2006 і 2007 роках, в результаті чого опори та інші конструкції були істотно пошкоджені. В результаті останньої пожежі він втратив 30% несучої здатності.

У квітні 2007-го реконструкцію шляхопроводу в КМДА оцінили в 5 млн грн. Через кілька місяців відповідний проект був представлений. Згідно з ним, до 2009 року проїжджа частина шляхопроводу повинна була розширитися до 8 смуг. У листопаді того ж року мер Києва Леонід Черновецький підписав розпорядження про початок реконструкції транспортної розв'язки на Шулявці. Після цього проект реконструкції мосту змінювався кілька разів: спочатку він був представлений в інституті "Київпроект", потім - в "Київдормістпроект", пізніше - в "Київавтодорі".

Вже через чотири роки, восени 2013 року шляхопровід визнали обмежено придатним до експлуатації. У липні 2015 року КП "Київавтодор" визнало Шулявський міст таким, що знаходяться в аварійному стані і потребує термінового ремонту. Тоді ж підприємством було замовлено розробку проектної документації реконструкції транспортного вузла у метро "Шулявська". Однак втілити задумане не вдалося: 27 лютого на мосту обвалилася пішохідна частина. На щастя, обійшлося без жертв, оскільки інцидент стався вночі.

Додамо, що обіцянок по ремонту давали багато і часто. Мер Києва Віталій Кличко в 2017 році пообіцяв завершити реконструкцію Шулявського моста і розв'язки до 2019 року.

На нараді в листопаді 2017 року під головуванням заступника голови КМДА було вирішено розглянути три проекти рішення і надати матеріали проектних рішень ТЕО Шулявської розв'язки в Департамент містобудування та архітектури (ДМА). Проте 9 лютого 2018 року ДМА відмовився їх розглядати. 8 травня 2018 року на сайті Київради було зареєстровано нову петицію з вимогою проведення конкурсу на кращий проект з залученням експертів з Європейських країн. З того часу будівельні роботи так і не почалися.

І ось, в 2019 році стало відомо, що ремонту моста таки бути. Уже з 16 березня по Шулявському мосту обмежать рух транспорту.

Як повідомляв "Апостроф", раніше з'явилися фото обвалу моста на Шулявці в Києві в лютому 2017 року.