Фотографії з Олімпіади-2024 та історія кохання двох спортсменів вразила режисера та продюсера Олександра Роднянського, що назвав їх знайомство сюжетом "класичного голлівудського фільму".
Про це Роднянський розповів у своєму Telegram-каналі.
Він поділився кадрами з Олімпіади-2024 у Парижі та написав: "Весь світ чув і аплодував словам підтримки чоловіка, який обіймав дружину, що плакала від радості й напруги".
Роднянський поділився власними враженнями стосовно історії стосунків цієї пари олімпійських чемпіонів - назвав "класичним голлівудським фільмом".
Режисер розповів фрагмент зі знайомства пари:
"Тара Девіс і Гантер Вудхолл познайомилися 2017 року ще в старших класах школи. Вони зустрілися на юнацьких змаганнях з бігу в штаті Айдахо. Але був нюанс. Гантер народився з важким захворюванням - фібулярною гемімелією (це вроджений дефект нижніх кінцівок, за якого відсутня частина або вся малогомілкова кістка). У віці 11 місяців йому ампутували обидві ноги нижче колін. Але це не зупинило завзятого хлопчика - він почав бігати на протезах".
Зауважує, що коли Тара і Хантер уперше побачили одне одного на змаганнях, Тара підійшла і обійняла його. А в одному з інтерв'ю дівчина зазначила: "Я вийшла на трек і сказала йому, що не знаю чому, але я просто повинна тебе обійняти". Гантер натомість у думках сказав собі: "Я обов'язково з нею одружуся". Саме так і почалися стосунки спортсменів.
"Незважаючи на те, що тривалий час їхній роман був, як кажуть сьогодні, дистанційним, у жовтні 2022 року вони одружилися", – пише Роднянський.
Цього року, коли Тара здобула свою першу олімпійську нагороду, вона побігла обіймати чоловіка. Саме ці фото і вразили режисера.
"YouTube-канал із понад 800 тисячами підписників, подружжя розповідає там про своє життя, тренування і підготовку до Олімпіади. Але головне - про дивовижну історію кохання", – згадав на останок Олександр Роднянський.
Нагадаємо, раніше Роднянський висловився стосовно того, що російських z-патріотів дуже сильно розізлило знесення пам'ятника Леніну у Суджі, бо це покажуть усі західні телеканали як переконливий доказ українського контролю над містом.