В Росії значно знизився обсяг продажів раніше найпопулярнішої серед росіян горілки "Путінка".
Про це повідомляє російське видання "Коммерсантъ" з посиланням на дані Nielsen.
Наголошується, що за останній рік продажі впали в два рази, в результаті чого марка за обсягами продажів впала з 4 відразу на 15 місце. У червні-липні 2015 року частка "Путінки" на російському ринку становила 2,74%, а в квітні-травні 2016 року скоротилася до 1,36%.
Творець бренда Станіслав Кауфман заявив, що у "Путінки" настільки низьких показників не було за всю її історію. На його думку, це пов'язано з переходом бренду до нового дистриб'ютора, який пустив його на самоплив.
Як повідомляв "Апостроф", у червні в Росії зросла мінімальна ціна на горілку.