RU  UA  EN

Пʼятниця, 27 грудня
  • НБУ:USD 41.60
  • НБУ:EUR 43.30
НБУ:USD  41.60

Ігор Вісьтак: ШІ в маркетингу – як збільшити продажі за допомогою інноваційних інструментів?

новини компаній

Щоб зрозуміти, як використовувати маркетингові інструменти у стратегіях просування бізнесу, потрібно спочатку вникнути у суть цього поняття. Отже, Ігор Вісьтак вважає, що маркетинговий інструмент – це той ключовий ресурс, який допомагає компаніям ефективно просувати свої продукти чи послуги. Він каже, що ці інструменти представлені у різноманітних форматах: від сучасних цифрових платформ до класичних друкованих матеріалів. З їхньою допомогою організації розробляють маркетингові стратегії, які сприяють зростанню обсягів продажу, зміцненню впізнаваності бренду та розширенню клієнтської бази. Які ж нові інструменти переважають на маркетинговому ринку та яка їхня роль у покращенні продажів?

Пояснення застосування ІІ у бізнесі! (+ 5 найкращих інструментів штучного інтелекту)

Маркетингові інновації: типи та сфера застосування – Ігор Вісьтак

Більшість підприємств використовують ті самі старі тактики для маркетингу своїх продуктів чи послуг. При цьому все частіше скаржаться, що вони просто перестали працювати. Не дивно, тому що стратегії необхідно оновлювати з розвитком технологій. Тут якраз і допомагає інноваційний маркетинг, наголошує Ігор Вісьтак, він зберігає свіжість та конкурентоспроможність бізнесу.

Фахівець звертає увагу на те, що інноваційні інструменти в маркетингу є сучасними методами та технологіями, які допомагають підприємствам привертати увагу потенційних клієнтів, покращувати взаємодію з ними та збільшувати ефективність маркетингових кампаній.

Штучний інтелект: що це, навіщо потрібен і що здатний ІІ| Читайте на Ельдоблозі

Ось кілька прикладів інноваційних інструментів для маркетингу:

  • Штучний інтелект (ІІ) використовується для аналізу великих обсягів даних, персоналізації реклами та передбачення потенційних клієнтів. ІІ також може автоматизувати багато маркетингових завдань, таких як чат-боти для обслуговування клієнтів.
  • Біг-дата аналіз. Обробка об'ємних даних дозволяє компаніям розуміти переваги клієнтів, виявляти тенденції та створювати більш точні стратегії маркетингу.
  • Соціальні медіа. Інновації в галузі соціальних медіа дозволяють компаніям створювати контент, керувати спільнотами та співпрацювати з впливовими особами для просування продуктів та послуг.
  • Маркетинг у реальному часі. З використанням даних у реальному часі компанії можуть реагувати на події та тренди миттєво, що дозволяє створювати актуальні маркетингові кампанії.
  • Віртуальна та доповнена реальність. VR та AR можуть використовуватися для створення інтерактивних рекламних кампаній, демонстрації продуктів.
  • Інтернет речей (IoT). IoT-пристрої збирають дані щодо поведінки споживачів, що може бути використане для персоналізації маркетингу та покращення досвіду клієнтів.
  • Маркетинг із використанням голосових технологій. Голосові помічники, такі як Siri, Alexa та Google Assistant, надають нові можливості для маркетингу через голосові команди та запити.
  • Блокчейн може забезпечувати безпеку даних та прозорість у рекламних кампаніях, а також краще відстежувати походження продуктів.
  • Генеративні моделі та штучний контент. Використання генеративних моделей, таких як GPT, дозволяє створювати тексти, зображення та відео з мінімальним людським втручанням.
  • Передбачувана аналітика. Аналітичні інструменти та алгоритми можуть передбачати майбутні тенденції та поведінку клієнтів, що допомагає компаніям адаптувати свої маркетингові стратегії.

Нестандартне мислення – ось що таке інноваційний маркетинг, – розповідає Ігор Вісьтак. Він упевнений, що з поєднанням традиційних та цифрових маркетингових інструментів можна створити унікальний підхід, який залишить конкурентів позаду. Головне підібрати для цього правильну стратегію.

Штучний інтелект по-киргизьки. Як розвивається ІІ в КР - Factcheck

Інноваційні маркетингові стратегії у дії – Ігор Вісьтак

1. Репозиціонування бренду – пожвавлення існуючого бренду та оновлення його іміджу на ринку.

- Така стратегія включає зміну послання і тону бренду, оновлення візуальних ефектів і логотипів і навіть перейменування компанії або продуктів. Таким чином, можна відкрити нові ринки, встановити глибші зв'язки з існуючими клієнтами і в результаті – збільшити обсяги продажів , - пояснює Ігор Вісьтак.

Gucci – вдалий приклад успішного репозиціонування бренду. У 2015 році компанія змінила фокус із елітної розкоші на доступну моду. Вони доопрацювали свій логотип, переробили брендинг. В результаті продаж Gucci різко зріс, перетворивши його з традиційного люксового бренду в центр моди.

2. Маркетинг у сфері ЗМІ. Соціальні мережі - це інтерактивний простір взаємодії з клієнтами. Тут можна створювати кампанії та конкурси для підвищення видимості, ділитися контентом, що знаходить відгук у аудиторії, та вимірювати свою ефективність за допомогою аналітики.

Кампанія Dove "#ShowUS". У 2019 році косметичний бренд запустив потужну кампанію з пропаганди бодіпозитиву та кидає виклик традиційним уявленням про красу. У рамках проекту попросили жінок з усього світу поділитися своїми історіями про подання краси. Реакція перевершила всі очікування: у кампанії взяли участь понад 1,6 мільярда людей, і вона успішно просувала послання Dove про любов до себе.

3. Програми лояльності. Залучити нового клієнта набагато дорожче, ніж утримати існуючого, упевнений Ігор Вісьтак:

- Можна створювати власні програми винагород, які пропонують ексклюзивні пропозиції, знижки та інші привілеї клієнтам, які регулярно роблять покупки у компанії.

Starbucks. Ця програма дозволяє клієнтам отримувати зірки за кожен долар, витрачений на замовлення через мобільний додаток. У міру накопичення зірок клієнти можуть їх обмінювати на безкоштовні напої та продукти харчування.

4. Використовувати навчальний контент. Такий підхід може допомогти стати авторитетом у галузі. Створюючи повідомлення в блогах, вебінарах або відео, можна успішно демонструвати свій досвід і надавати цінну інформацію аудиторії. Тим самим завоювати її довіру.

Colgate. На сайті представлена докладна інформація про здоров'я порожнини рота, поради щодо підтримки хорошої гігієни та вибору правильних продуктів. Такий веб-сайт підвищує обізнаність клієнтів та мотивує купувати продукти.

5. Співпраця з некомерційними організаціями . Тут можна об'єднатися з благодійними організаціями, навіть створити спільну кампанію, пожертвувати частину своїх доходів на цілі та запропонувати знижки клієнтам, які підтримують їхню місію. Такий маркетинговий крок допоможе охопити нову доброзичливо налаштовану аудиторію.

З 2012 року Gillette співпрацює з Movember, щоб збирати гроші та підвищувати поінформованість про чоловіче здоров'я.

6. Вихід нові регіони. Запуск таргетованих кампаній у різних регіонах та країнах дозволить вийти на нові ринки та залучити більше потенційних клієнтів, підвищити впізнаваність бренду у глобальному масштабі.

Штучний інтелект Google LaMDA запідозрили у наближенні до розумного стану | Технології | Новини | Клуб DNS

Airbnb – глобальний ринок житла та розваг, розширився на нові географічні території за рахунок локалізації своїх послуг. Заснована в 2008 році в Каліфорнії, компанія зараз має понад 1,5 мільйона оголошень у 34 тисячах міст по всьому світу. За допомогою мовної локалізації вони вийшли на нові ринки і досягли глобальної аудиторії.

На думку Ігоря Вісьтака, інноваційний маркетинг є невід'ємною частиною прогресу у сучасному діловому світі. Грамотне використання різноманітних інноваційних інструментів у побудові бізнес-стратегій може допомогти виділитися серед інших підприємств та закласти фундамент для успіху у майбутньому.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter