picture

29 березня у Києві вивели на комунікаційну орбіту XVI Міжнародний PR-Фестиваль. Майданчиком для старту став Гранд Хол столичного готелю "Хрещатик" з його зручною локацією та ідеально розпланованим робочим простором, що сприяли продуктивній роботі. Більше ніж 200 учасників, сузір'я іменитих спікерів і партнерів, актуальні теми та приголомшлива атмосфера творення і творчості – таким запам'ятався всімнайбільший PR-форум цього року, що вже став частиною історії.

"Цього року ми сконцентрувалися на сучасному PR-інструментарії, на тих викликах, з якими зустрічаємося з погляду цифрової ери, в якій живемо, з погляду штучного інтелекту, з погляду таких його проявів, як чат-боти або, приміром, робота з лідерами громадської думки", – підкреслила голова Оргкомітету Фестивалю Олена Дерев"янко.

Лейтмотивом нинішнього PR-форуму стали альтернативні канали комунікації: так чи інакше дану тему у своїх виступах порушили багато спікерів. Що не дивно, адже як зазначив один зі спеціальних гостей Фестивалю МиколаТимощук: "…на нас надзвичайно сильно впливає розвиток технологій, розвиток альтернативних каналів передачі інформації, таких як соціальні мережі, месенджери. І слід бути готовим до того, що усе більше представників нового покоління будуть звертатися саме до цих інформаційних каналів".

Також на XVI Міжнародному PR-Фестиваліговорили про новітні тренди у сфері управління репутацією, компетенції PR-фахівців нового часу, про те, як задіяти в реалізації PR-стратегії популярнихблогерів та інших лідерів думок, про використання віртуальної та доповненої реальності в PR, про ефективні методи протистояння корпоративному шантажу й об'єднання комунікаційних і юридичних засобів із метою захисту репутації, про корпоративну безпеку бізнесу та багато іншого.

Як завжди, організатори порадували не тільки насиченою програмою, але й можливістю повчитися в яскравих професіоналів. Своїми знаннями та досвідом з учасниками Фестивалю цього року ділилися віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, політичний консультант Олена Дерев"янко, керівник PR-департаменту "Фармак" Олена Зубарева, виконавчий директор БФ "Майбутнє Нації" Марія Андреас, Chief Marketing Officer в Romanov Empire Гліб Байбаєв, директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс" Вікторія Єсауленко, голова Європейської HR-асоціації, голова наглядової ради HR-forum Катерина Ковалевська, начальник відділу комунікацій і зв'язків із громадськістю АТ "ОТП Банк" Олена Горячева, PR-експерт небанківського фінансового ринку та правового сектору Олена Привалова, директор з корпоративних комунікацій ПАТ "Укртелеком" Михайло Шуранов, керуючий корпоративними комунікаціями "Філіп Морріс Україна" Олексій Калініченко, засновник компанії "Дім роботів" Влад Котов, засновник і керівник компанії WeAR Studio Дарина Федько, CEO корпорації Corestone Євгенія Близнюк, перший заступник генерального директора Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Євгеній Дихне, редактор розділу "Авто.ТСН.ua" у компанії "Студія 1+1" Віталій Максимов, керівний партнер RED Community Тетяна Шульга, голова Комітету з питань адвокатської етики НААУ Андрій Циганков, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації "АТБ" Анна Лічман, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank Віра Тарасенко, керівник департаменту зі зв'язків із громадськістю "Смарт-Холдингу" Євген Загорулько, партнер Sayenko Kharenko, голова правління громадської організації "Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України" Сергій Погрібний, директор з ризиків і безпеки "Смарт-Холдингу" Іван Герасимович.

Ну а спеціальними гостями PR-форуму стали справжні знаменитості: телезірки Андрій Доманський і Анатолій Анатоліч (Анатолій Яцечко). Їхні виступи, судячи з відгуків учасників Фестивалю, для багатьох виявилися відкриттям у професійному плані, у тому числі і як джерело корисної інформації щодо роботи з альтернативними каналами комунікації.

У межах XVI Міжнародного PR-Фестивалю вже вчетверте відбулася церемонія нагородження переможців Всеукраїнського рейтингу якості управління корпоративною репутацією "Репутаційні АКТИВісти", повний список яких можна буде знайти в спеціальному додатку до випуску від 30 березня 2018 року щотижневика "Фокус".

Завершила насичену фестивальну програму іскрометна after party.

Кожний, хто долучився до події із назвою XVI Міжнародний PR-Фестиваль, отримав не лише нові знання, яскраві враження, незабутні емоції та "космічні" фотоJ, але й тепло сердець і трішечки душі його організаторів. А часточку своєї душі напевно залишив там. Про це у своєму пості подяки на Facebook згадала й голова Оргкомітету Фестивалю Олена Дерев"янко: "Дякую всім, хто підтримував-партнерствував, виступав, діставався глибинної суті виступів, довеселився до after party… Я була щаслива всіх бачити, обійняти, поселфітися, обговорити плани. І, звичайно, нескінченно щаслива новим обличчям, які, вірю, стануть новими друзями та співучасниками нових Фестивалів!"

До зустрічі на XVII Міжнародному PR-Фестивалі!