Оргкомітет XVI Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму 2018 року. Найбільший галузевий форум, тема якого – "Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху" – умістить у форматі одного дня найактуальніші питання й кейси та збере на своєму майданчику провідних представників професійного співтовариства і суміжних галузей.
Голова Організаційного комітету XVI Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев"янко: "Ми живемо в такий цікавий час, що майбутнє стає усе менш і менш прогнозованим. Але паростки майбутніх тенденцій видно вже сьогодні. Про них і поговоримо на Фестивалі".
Уже за традицією XVI Міжнародний PR-Фестиваль відкриє голова Оргкомітету Фестивалю, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service Олена Дерев"янко з оглядом "Сучасні тенденції розвитку PR-індустрії: оператори ринку, інструментарій, значення". Потім учасників Фестивалю привітає з надихаючою промовою спеціальний гість – МиколайТимощук, виконавчий директор найбільшого бізнес-конгломерату UFuture, інвестиційної групи заснованої українським підприємцем Василем Хмельницьким.
У першій частині ранкового блоку керівник PR-департаменту фармацевтичної компанії "Фармак" Олена Зубарєва поділиться думками й досвідом на тему "Кризові комунікації. 3 кроки, що змінюють реальність", виконавчий директор БФ "Майбутнє Нації" Марія Андреас у презентації "Синергія репутаційних стратегій бізнесу та некомерційних структур" розповість, як ефективно поєднувати репутаційні активи бізнес- і благодійних організацій, а Chief Marketing Officer в Romanov Empire Гліб Байбаєв відкриє аудиторії тонкощі спілкування з "ЛОМами" у своїй доповіді "Influence Marketing: як використовувати блогерів і лідерів думок в PR-комунікаціях і просуванні брендів для аудиторії міленіалів".
Другу частину ранкового блоку фестивальної програми відкриє панельна дискусія "Портрет українського PR-фахівця: учора, сьогодні, завтра", учасниками якого стануть: Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", Катерина Ковалевська, голова Європейської HR-асоціації, голова наглядової ради HR-forum, Олена Горячева, начальник відділу комунікацій та зв'язків із громадськістю АТ "ОТП Банк", і Олена Привалова, PR-експерт небанківського фінансового ринку та правового сектору, радник з комунікацій проекту "Судова реформа".
Про користь професійної освіти для побудови корпоративної PR-кар'єри далі розповість директор з корпоративних комунікацій ПАТ "Укртелеком" Михайло Шуранов. Керуючий корпоративними комунікаціями "Філіп Морріс Україна" Олексій Калініченко присвятить свій виступ специфіці вибудовування комунікаційної стратегії транснаціональних компаній в Україні. І завершать ранковий блок виступ засновника компанії "Дім роботів" Влада Котова на тему "Технології майбутнього: логіка популяризації" і доповідь "Віртуальна та доповнена реальність у PR" засновника і керівника компанії WeAR Studio, AR-фаната і VR-ентузіаста Дарини Федько.
Пообідню частину фестивальної програми відкриє Євгенія Близнюк, CEO корпорації Corestone, яка проведе паралель між медіа та четвертим виміром. Ще одна паралель – між партнерами з бізнесу та партнерами з піару – тема наступної презентації, автор якої – перший заступник генерального директора Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Євгеній Дихне. Після чого на нас чекає зустріч із ще одним спеціальним зоряним гостем форуму. Ним цього разу стане популярний радіо- і телеведучий, шоумен Андрій Доманський.
Наступна частина другого блоку – щось на кшталт стислого посібника з PR-боротьби. Як працювати з токсичними об'єктами PR-просування, розповість редактор розділу "Авто.ТСН.ua" у компанії "Студія 1+1" Віталій Максимов. Керівний партнер RED Community Тетяна Шульга докладніше зупиниться на методах PR-протидії корпоративному шантажу. А доповідь голови Комітету з питань адвокатської етики НААУ Андрія Циганкова буде присвячена синхронізації юридичних і комунікаційних аспектів для вибудовування максимально ефективної стратегії захисту репутації.
Завершить робочу частину фестивальної програми дискусія "Пліч-о-пліч у боротьбі за репутацію бізнесу: PR і корпоративна безпека бізнесу". Її учасниками стануть провідні фахівці комунікаційної галузі Олена Дерев"янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук, Анна Лічман, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації "АТБ", Віра Тарасенко, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank, Євген Загорулько, керівник департаменту зі зв'язків із громадськістю "Смарт-Холдингу", а також авторитетний юрист, голова правління громадської організації "Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України", член Американської спілки промислової безпеки Сергій Погрібний, директор з ризиків і безпеки "Смарт-Холдингу" Іван Герасимович.
Кульмінаційною подією XVI Міжнародного PR-Фестивалю стане церемонія нагородження переможців IV Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією "Репутаційні АКТИВісти".Результати рейтингу також будуть опубліковані у спеціальному випуску "Репутаційні АКТИВісти" і поширені з тиражем журналу "Новое время".
Після насиченого інформацією дня учасників Фестивалю чекає яскрава after party, де за келихом шампанського можна буде поспілкуватися у неформальній обстановці та послухати популярні хіти у виконанні професійної кавер-групи EltonClapton.
Нагадаємо, що Міжнародний PR-Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а його генеральним організаційним партнером є агентство PR-Service – визнаний лідер українського ринку PR-послуг.