Бренд одягу запропонував Інстаграм-моделі Джині Севідж прорекламувати нову лінійку одягу, та вийшло так, що тепер всі говорять не про нові сукні, а про саму дівчину. Вся справа в її незвичайній фігурі та вражаючій гнучкості.
Як стверджує модель, таких результатів вона добилася суворою дієтою і роками виснажливих тренувань. Хоча вірять Джині далеко не всі і часто звинувачують у використанні фотошопу.
Публікувати свої фотографії у соцмережах дівчина почала у 2013 році. Час від часу Джина отримує пропозиції співпрацювати з тим чи іншим брендом одягу, чим приваблює підписників та нові контракти.
Сьогодні за життям і регулярними тренуваннями моделі у соцмережі стежить мільйон фолловерів. За словами Севідж, тренується вона по п'ять разів на тиждень, при цьому кожен день приділяє увагу різним групам м'язів.
Але лише тренуваннями такого результату не досягти - важливу роль, стверджує Джина, відіграє харчування. Зрідка дівчина може дозволити собі солодке або фастфуд, та зазвичай дотримується традиційних основ здорового харчування і надаж перевагу їжі, багатій на енергію та поживні речовини.
6 квітня бренд опублікував в Інстаграм рекламне фото, на якому модель позує в неоново-жовтій сукні їх нової колекції. Але акценти, зроблені фотографом на її талії і стегнах, перетягнули на себе всю увагу. У коментарях до посту мало хто цікавиться нарядом, а ось зовнішність дівчини обговорюють сотні фоловерів аккаунта.
- Читайте також на theLime, як спокуслива Белла Хадід похвалилася відпочинком на сонці, але фейл моделі з фотошопом зіпсував все.
- Українська модель Маша Шевченко розповіла, як заробила на показі Жана-Поля Готьє понад 100 тисяч гривень, але повернулася додому ні з чим. Такі реалії сучасного Парижа.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.