Лайм

Київська пельменна пішла по стопах "перепічкі" - в мережі обговорюють провокаційну рекламу бренду

Кияни обіцяють не ходити до закладу

Схоже, київська пельменна на Бессарабці пішла по стопах популярної в столиці "перепічкі". У Instagram-акаунті бренду з'явилася нова провокаційна реклама, навколо якої ось вже другий день не вщухають суперечки.

Судячи з контенту на сторінці, СММ-щики бренду ще ті креативщики. Однак цього разу рекламний пост з фразою "тільки не на обличчя" сприйняли дещо неоднозначно.

На опублікованому фото зображена дівчина з оголеними плечима, на її обличчі (хочеться сподіватися) - майонез або сметана. У руці - виделка з пельменем. "Тільки не на обличчя" Слова, про які можна забути, насолоджуючись фірмовим П.пельмешком на Бессарабці", - наголошується в коментарі.

Безумовно, подібні загравання з сексуальною тематикою не заборонені і часом навіть дотепні. Однак у даній ситуації багато хто з фоловерів аккаунта угледіли явний сексизм і висловили своє обурення: "Ви ох**ли там?", "Хлопці, це перебір. Ну правда", "Дно пробите", "Як мінімум, це принизливо і нешанобливо по відношенню до жінок", "Дякую за сексистську рекламу", - відповіли авторам.

Примітно, що незабаром в акаунті з'явився ще один рекламний пост, який явно належить авторам попереднього. І судячи з усього, незабаром підписників сторінки очікує ціла серія.

  • Читайте також на The Lime, як колишній співробітник McDonald's раптом зважився на зізнання і став новим героєм соцмереж. Тисячі користувачів шлють хлопцеві слова та меми подяки.

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Lime, щоб нічого не пропустити.

Читайте також