RU  UA  EN

Пʼятниця, 19 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

19 квітня

18 квітня

Всі новини

Істотно наростив вантажообіг: стало відомо про успіхи "Контейнерного терміналу Одеса"

У вівторок, 15 жовтня дочірнє підприємство німецького концерну HHLA ДП "Контейнерний термінал Одеса" (КТО) відвідала делегація з Німеччини на чолі з професором і головою "Німецько-українського форуму" Райнером Ліндером, мета візиту - ознайомитися з потенціалом Одеської області для можливості інвестування в сферу логістики.

Про це повідомляють "Українські новини".

Гості відвідали контейнерний термінал - нові причали і складські площі проекту "Карантинний мол", що реалізується ДП "ХТО" і АМПУ в особі адміністрації Одеського порту.

Проект "Карантинний мол" (причальна лінія 650 м і 19 га намитих тилових площ), який будується на протязі декількох років, має на меті досягти пропускної здатності терміналу 1,2 млн TEU на рік.

"У складі нашої делегації представники компаній, що займаються логістикою, і підприємці. Ми підтримуємо прийняті урядом антикорупційні закони, які захищають інвестиції. Важливо приїхати сюди, щоб подивитися, які є можливості для німецьких інвестицій", - сказав Райнер Ліндер, ознайомившись з новим терміналом.

За словами одного з організаторів поїздки керуючого директора бізнес-асоціації німецької економіки в Східній Європі Ути Кохловскі-Каджая, в складі делегації не тільки представники бізнесу вже працюють в Україні, а й потенційні інвестори.

"Для тих, хто не працює в Україні дуже цікава Одеська область тому що тут велика диверсифікація. З точки зору геополітичного положення Одеська область має велике значення в логістиці вантажів. Німецькі інвестори, зайняті в області телекомунікацій, сільського господарства, транспорту побачили тут широке поле для діяльності", - зазначила Уте Кохловскі-Каджая.

Генеральний директор ДП "КТО" Анастас Коккін, в ході ознайомлення з роботою контейнерного терміналу підкреслив:

"Важливо постійно підвищувати рівень сервісу для міжнародних контейнерних ліній і експедиторів, зміцнювати лідируючі позиції терміналу на контейнерному ринку України. За 9 місяців 2019 року колектив перевалив 286 тис. TEU, що на 20% більше, ніж за аналогічний період 2018 р серпні підприємство домоглося рекордної за 10 років перевалки контейнерів - 36,8 тис. TEU. Зростанню контейнероперевалки сприяють два основні чинники: інвестиції в розвиток інфраструктури та високий рівень сервісу. За роки співпраці з Одеським портом німецька сторона вклала б олее 150 млн євро інвестицій і продовжує інвестування. Близько 20 млн євро вкладаються в облаштування тилових площ (площею близько 6 га) і придбання 4 тилових контейнерних перевантажувачів RTG для нових майданчиків на Карантинному молі, а також створення нового веб-порталу для переходу на електронний документообіг", - заявив він.

За словами президента компанії Філіпа Свенсена, будучи дочірнім підприємством відомого німецького концерну HHLA, ДП "КТО" строго дотримується високих європейських стандартів.

"Перш за все, високі екологічні та соціальні стандарти. Перевантажувальна техніка, яку ми використовуємо в роботі, - сучасна, не забруднює навколишнє середовище. Підприємство піклується про співробітників: вони користуються гідним соцпакетом. Розвиваючи інфраструктуру Одеського порту, ми створюємо нові престижні робочі місця для українців . Наші інвестиції в інфраструктуру порту, які сприятимуть розвитку зовнішньоторгівельним операціям України, стабілізації економіки країни - один з головних аргументів для підтримки іноземних інвесторів, в тому числі німецького інвестора HHLA AG і його дочірнього підприємства "КТО". Проявом такої підтримки має стати рішення проблемного питання завершення будівництва захисного хвилерізу", - прокоментував Ф. Свенсена

"Контейнерний термінал Одеса" - дочірнє підприємство німецького концерну HHLA, оперує контейнерним терміналом в Одеському порту і інвестує в його розвиток з 2001 р. Проект "Карантинний мол" реалізується спільно з АМПУ в особі Одеського порту з 2010 р. Нові потужності і причали 1 до, 2-к експлуатуються з жовтня 2014 р.

Термінал є лідером контейнерного ринку України і найбільшим платником податків Одеського порту: в 2018 до бюджетів було перераховано 390 млн грн. За підсумками 2018 року "Контейнерний термінал Одеса" увійшов до трійки лідерів міжнародного рейтингу Чорноморських контейнерних терміналів.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Бізнес