Компанія Nestlé вперше в Україні заявила про запуск лінійки кави під брендом Starbucks.
Про це повідомила прес-служба компанії.
В рамках партнерства будуть доступні чотири види кави - три види меленої і одна зернова: зернова кава Starbucks Blonde Espresso Roast - еспресо світлого ступеня обсмаження; мелена кава Starbucks Veranda Blend - вишуканий бленд кави світлого обжарювання; мелена кава Starbucks House Blend - бленд добірних зерен кави з Латинської Америки середнього рівня обсмаження; мелена кава Starbucks Espresso Roast - кава темного обсмаження з насиченим смаком і карамелевими нотками.
"Для Nestlé бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і в усьому світі. Після 25 років інвестицій Nestlé в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія і надалі буде розвивати тут свій бізнес. Партнерство з Starbucks відкриває нові можливості для розвитку ринку кави в Україні. Представивши відмінний вибір кави в сегменті преміум, ми зможемо прискорити темпи зростання в існуючих і нових сегментах категорії, урізноманітнити продуктовий портфель і зміцнити лідерські позиції Nestlé", - прокоментував подію генеральний директор Nestlé в Україні і Молдові Алессандро Дзанеллі.
Також було відзначено, що співпраця Nestlé і Starbucks почалася в 2018 році, коли Nestlé придбала безстрокові глобальні права на продаж товарів під брендом Starbucks, за винятком готових до вживання напоїв.
"Запуск лінійки кави Starbucks збігається з обраним компанією вектором розвитку, і дозволяє Nestlé розширити пропозицію для українського споживача тепер і в преміум сегменті меленої та зернової кави. Кава Starbucks - це високоякісна 100% арабіка в трьох фірмових видах обсмажування. Starbucks сміливо можна назвати одним з найочікуваніших брендів на українському ринку. Запуск лінійки Starbucks - відмінна новина для всіх поціновувачів кави в Україні", - зазначив директор бізнесу кави Nestlé в Україні і Молдові Леонід Верещагін.
Як зазначили в прес-службі, головне завдання співпраці - посилення роботи в напрямку соціальної відповідальності для виробників і постачальників кави для досягнення мети - вирощувати 100% каву з дотриманням етичних норм і стандартів.
Nestlé є однією з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування і напоїв, представлена в 187 країнах і 300 тисяч співробітників. Nestlé має понад 2000 торгових марок. Nestlé розпочала свою діяльність в Україні в 1994 з відкриття представництва. Компанія просуває такі бренди як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч", з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". В кінці 2003 Nestlé SA придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдинг" (ТМ "Торчин"). У 2010 Nestlé SA придбала ТОВ "Техноком" (виробник ТМ "Мівіна"). У 2012 у Львові був створений Nestlé Business Service (NBS Europe), який є одним з 5 сервісних центрів Nestlé у світі і надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé в більш ніж 40 країнах. Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спецхарчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.