RU  UA  EN

Четвер, 25 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 квітня

Всі новини

"Авангард" за півроку суттєво збільшив виробництво і експорт українських яєць

Агрохолдинг "Авангард" ("AVANGARDCO IPL"), найбільший виробник яєць і сухих яєчних продуктів в Україні та Європі, за півріччя збільшив виробництво яєць на 44%, а експорт - на 164%.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Авангард" ( "AVANGARDCO IPL") опублікував фінансові результати своєї діяльності за перші шість місяців 2019 року. Згідно з показниками за півріччя, консолідована виручка склала 84,8 млн доларів. Зростання в порівнянні з аналогічним періодом минулого року склало 25%. Експортна виручка "Авангарду" виросла на 57% і склала 44,8 млн доларів.

Виробництво яєць агрохолдингом продовжує залишатися рекордним в Україні і рости - до 1 777 млн штук, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 44%. Реалізація яєць склала 1 585 млн штук, що на 92% більше, ніж в минулому році.

Тим часом ситуація на світових ринках залишається несприятливою для виробників. Про зниження прибутку і зростання збитків повідомляють багато компаній, що займаються виробництвом яєць і продуктів з них.

Як повідомила Наталія Василюк, генеральний директор AVANGARDCO IPL, світовий та український ринок перенасичені пропозиціями, що спричинило обвал ціни на яйця нижче собівартості.

"Середня ціна на яйця досягла свого мінімуму з 2017 року, що негативно відбилося на виручці компанії. Зниження цін на зернові та олійні культури, а також пальне і мастильні матеріали дозволило знизити витрати на одиницю продукції, але не змогло компенсувати падіння цін на ринку. Незважаючи на складну ситуацію на ринку, компанія продовжила нарощувати експортні продажі. У звітному періоді ми збільшили валютну виручку на 57% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 44,8 млн доларів завдяки значному зростанню експорту яєць до 785 млн штук. Дохід від експортних продажів досяг цільових 53% в консолідованому виторзі компанії", - заявила Наталія Василюк.

Компанія очікує, що ринкові умови в другому півріччі 2019 року, в цілому, будуть залишатися складними, хоча і прогнозує сезонне зростання цін на яйця. У другому півріччі 2019 року, компанія зосередиться на трьох ключових напрямках розвитку: зростання продажів, довгострокових відносинах з іноземними партнерами та збереженні високої якості продукції.

"Авангард" (AVANGARDCO IPL) - найбільший експортер яєць і сухих яєчних продуктів України і реалізує продукцію в більш ніж 40 країн світу - в країни ЄС, на Близький Схід, держави Африки, Азії та СНД. Станом на кінець 2018 року AVANGARDCO IPL займає 30% промислового ринку яєць і 66% ринку cухих яєчних продуктів України. В Україні продукція "Авангарду" відома під торговою маркою "Квочка".