RU  UA  EN

Четвер, 25 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 квітня

Всі новини

Через приватизацію ГТС підвищиться ціна на газ для людей - "Наш край"

Приватизація газотранспортної системи України може призвести до остаточної монополізації ринку енергоносіїв і підвищення ціни на газ для населення.

Про це сказав депутат від партії "Наш край" Сергій Шахов, коментуючи зниження вартості ГТС керівництвом "Нафтогазу".

Шахов зазначив, що суспільство насторожують темпи підготовки ГТС до передачі в приватні руки.

"Керівництво" Нафтогазу ", очевидно, готуючись до приватизації газотранспортної системи, за чотири роки знизив оцінку ГТС з 25-30 мільярдів доларів до 14 мільярдів. Швидше за все, продати" трубу "збираються своїм" інвесторам "з числа олігархів, які вже контролюють майже всі облгази. Залишилося забрати за копійки ГТС. Після цього держава втратить контроль над стратегічним для країни сектором економіки, а люди отримають ще дорожче газ ", - сказав Сергій Шахов.

Він вважає, що приватизація ГТС дасть олігархам ключовий важіль впливу на країну.

"Олігархи отримають останній і найважливішою інструмент енергетичного шантажу - можливість відключення від газу не тільки міст, але і всієї країни", - пояснив Сергій Шахов.

Партія "Наш край" категорично проти передачі газової труби олігархам "за безцінь", заявив він.

"Глава" Нафтогазу "Андрій Коболєв визнав, що ГТС - стабільний бізнес, який може приносити дохід три-п'ять мільярдів доларів на рік. Тому відділення ГТС від" Нафтогазу "треба проводити не на користь олігархів, а в інтересах країни." Трубою "має управляти держпідприємство. Прибутковий стратегічний об'єкт повинен належати всім українцям ", - резюмував Сергій Шахов.

Нагадаємо, що чотири роки тому голова правління НАК "Нафтогаз" Андрій Коболєв оцінював вартість української газотранспортної системи в $ 25-35 млрд. В даний час, за його словами, "трубу" можна продати за $ 14 млрд. При цьому глава "Нафтогазу" зазначає, що у європейських партнерів немає інтересу до української ГТС.