"Укрзалізниця" змінила правила повернення квитків на міжнародні рейси та спровокувала хвилю обурення у соцмережах.
Відповідний допис у своєму Facebook оприлюднив блогер Олег Васильєв.
З його слів, "Укрзалізниця" обмежила канали продажу/повернення квитків на міжнародні поїзди.
Читайте також: Якась чудасія: українці скаржаться на дивні проблеми з квитками на потяги "Укрзалізниці"
Відтепер, придбати квитки на міжнародні рейси можна лише у режимі онлайн, а повернути їх можна лише через каси вокзалів:
- №67/68 Київ-Варшава;
- № 23/24 та 19/20 Київ-Хелм;
- 93/94 Харків-Хелм;
- 36/35Одеса-Перемишль;
- 32/31 Запоріжжя-Перемишль;
- 73/74 Харків-Перемишль;
- 53/54 та 89/90 Київ-Перемишль;
- 705/706, 715/716 Київ-Перемишль;
- 351К/351Л Київ-Кишинів.
Подібні нововведення обурили клієнтів, оскільки у громадян, які після вторгнення виїхали за межі України, не буде можливості повернути квиток на міжнародний рейс. Причина досить банальна - на закордонних станціях відсутні представники української компанії.
Ба більше, як стверджує блогер, подібні нововведення порушують права споживачів.
"Встановлений порядок продажу квитків на вказані вище потяги лише через онлайн ресурси, ставить споживачів у нерівні умови. Громадяни, які не мають доступу до мережі Інтернет не можуть купити квитки на міжнародні поїзди, адже у касах продаж квитків заблоковано. Так само споживачів позбавлено можливості оплатити купівлю квитків готівкою. Вказані умови продажу/провернення квитків мають ознаки порушення Закону про захист прав споживачів. Ст.17 п.1", - продовжив Васильєв.
Через вище згадані факти блогер звернувся до Держпродспоживслужби з проханням встановити, чи порушує "Укрзалізниця" права споживачів.
Раніше ми розповідали, що в "Укрзалізниці" викрили махінації на понад 200 млн грн.
Вас може зацікавити:
Бариги нікуди не зникли? "Укрзалізниця" оскандалилася з продажем квитків на потяг "Київ-Варшава"
"Укрзалізниця" втрапила в новий скандал: українку з 6-річним сином не пустили до жіночого купе