На сайті та в застосунку Приват24 стався збій, через який користувачі мали проблеми з авторизацією.
Про це повідомляє "Апостроф".
Користувачі масово скаржаться, що при спробі авторизації в застосунку чи на сайті, завантажується лише логотип банку, але система не запускає в Особистий кабінет. У деяких клієнтів ПриватБанку після авторизації з'являється сповіщення "Шановний клієнт, перепрошуємо за тимчасові незручності. Проводяться регламентні роботи".
У ПриватБанку відреагували на скарги своїх клієнтів та підтвердили, що проблеми з роботою сервісу наразі існують, і фахівці їх усувають
"Сьогодні вночі проводимо планові регламентні роботи з Приват24. З 23:00 10 квітня до 8:00 11 квітня сервіси тимчасово будуть недоступні. Вибачте за незручності й дякуємо за розуміння!" - попередили у пресслужбі банку.
Раніше "Апостроф" попередив, що в державному ПриватБанку сервіси застосунку Приват24 будуть тимчасово недоступні найближчої ночі, оскільки заплановані технічні роботи.