Транспортні "затори" традиційно щоранку і щовечора сковують столицю Україну, змушуючи киян години проводити в полоні власних авто. Щорічно кількість автомобілів на вулицях міста збільшується, тому вони банально не поміщаються на дорогах - відповідно і виникають затори.
"Апостроф" розбирався, що можна зробити, щоб розвантажити столичні вулиці.
"Зараз офіційно зареєстрованих авто - понад 1 млн 200 тисяч. І це тільки з київською реєстрацією. До того ж, щоранку близько 100-150 тисяч авто в'їжджає до Києва з навколишніх містечок і сіл. І кожен день кількість авто збільшується на 10-15 %", - говорить "Апострофу" Дмитро Рахматуллін, заступник директора Департаменту - начальник управління (інспекції) з паркування Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
За його словами, на початок 2021 року показник автомобілізації в Києві склав 407 авто на 1000 жителів. За рік же кількість автомобілів збільшилася на 4,1%, тобто майже на 50 тисяч.
Всім цим автомобілям треба не просто десь їздити, а й час від часу паркуватися. Про перехоплюючі парковки чули всі, але не всі хочуть залишати авто десь на околиці, а далі подорожувати по місту громадським транспортом.
"Наші люди звикли під'їхати на колесах під самий під'їзд або установу, щоб всі побачили, що у нього є авто", - коментує "Апострофу" Володимир Шульмейстер, фахівець з питань інфраструктури та екс-заступник міністра інфраструктури України.
Першочергове завдання для столиці - зменшити кількість авто.
За словами Дмитра Рахматуллина, треба виконати наступні завдання:
- побудувати об'їзні дороги навколо міста;
- забезпечити стабільну роботу громадського транспорту;
- побудувати перехоплюючі паркінги.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": "Київ без заторів: чи є світло в кінці транспортного колапсу".