Закон про реформування сфери Оборонно-промислового комплексу України започаткував процес перетворення вітчизняної "оборонки".
Про можливі наслідки "перетягування ковдри" між "Укроборонопромом" та Мінстратегпромом у коментарі "Апострофу" розповів старший аналітик Українського центру аналітики та безпеки Олексій Кіряцев.
Кінець "Укроборонпрому" близький: чи є шанси на порятунок
Зокрема, наближені до уряду інсайдери продовжують стверджувати, що ймовірним претендентом на обидві вищевказані посади є гендиректор "Укроборонпрому" Юрій Гусєв.
У зв’язку з цим Гусєв все активніше намагається популяризувати свою персону в медіа просторі у тому числі шляхом наголосу на успіхах очолюваного ним концерну. Як приклад, можна згадати проведення ним 13 жовтня в інформагентстві "Інтерфакс-Україна", прес-конференції присвяченої результатам роботи "Укроборонпрому" за 9 місяців поточного року (фактично час його керування ним).
Активність Гусєва у спробах швидше змінити владний кабінет вирішивши питання свого призначення пов’язують не тільки з його особистими амбіціями, але й з тим, що йому добре відома хиткість реального стану речей на підприємствах концерну і очікуване просідання фінансових показників в останньому кварталі. І через три місяці (підсумовуючи результати за рік) проголошені здобутки можуть виглядати вже не так переконливо.
Тому слід зазначити, що зволікання з розв’язанням розбіжностей між структурами, які відповідають за вітчизняний ОПК, негативно впливає на ефективність процесу його реформування. Так само залишаються відкритими питання:
- чи врятує реформа у проголошений законом формі?
- чи підвищать запропоновані зміни ефективність і конкурентоздатність державного сектору української оборонки на міжнародному ринку в умовах демонополізації цієї сфери в Україні?
- чи буде реформований Концерн ефективним керівником оборонних холдингів, якщо до цього часу він не справлявся з цим завданням?
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": Реформа чи демонтаж: який у Зеленського хочуть бачити "оборонку"