Лідер партії "Громадянська позиція" Анатолій Гриценко розсмішив українців своєю передвиборчою кампанією.
На її креативність в Facebook вказав український блогер і політик Віталій Чепинога.
Сама креативна кампанія, думаю, у Полковніка Степановича. Видно, що втомився чоловік... Спочатку був феєричний тріллєр про шахове побоїще з Путіним. А тепер бачу новий креативний борд у формі завлікающої, соблазнітєльної розмови з потенційним виборцем: "Довіряєш? Голосуй!"... Можна далі дописати: "... а не довіряєш - то не голосуй. Іди нахуй, стоїть п‘ялиться, *ля"... - написав він.
У мережі тут же стали коментувати влучне зауваження блогера.
Як повідомляв "Апостроф", раніше соцмережі підірвав "шедевральний" передвиборний ролик з Путіним і Зеленським.