У мережі розповіли про новий поїзді Intercity, який слідував з Угорщини в Україну.
Про це повідомляє журналіст Олександр Рудоманов на порталі LB.
Потяг Intercity №34 "Латориця" Мукачево-Будапешт "Укрзалізниця" запустила 9 грудня 2018 року спільно з угорською залізницею. Він їде 7 годинника через Мукачево, Чоп, Ніредьгазу, Дебрецен, аеропорт імені Ференца Ліста і Будапешт. Приблизна вартість квитка в одну сторону "Мукачево-Будапешт" становить 695 гривень (663 гривні - квиток, 32 гривні - резервація місця), "Мукачево-Дебрецен" - 349 гривень (317 гривень - квиток, 32 гривні - резервація). За місяць курсування нового потяга ним скористалося вже понад 1700 пасажирів, що є хорошим результатом. Альтернатива цього поїзда - це дві пересадки в Чопі і Захоні з великою чергою на кордоні на станції Чоп.
Також Рудоманов описав головні "плюси" і "мінуси" поїзда.
Плюси для пасажирів:
- безпересадочний рух з Мукачева в Будапешт. Не потрібно виходити для митного та прикордонного контролю;
- вимиті вікна вагонів, в результаті чого ви можете насолоджуватися видами;
- наявність Wi-Fi на території Угорщини;
- до 06:00 можна доїхати з Мукачева в Будапешт при фіксованій ціні, яка не змінюється в залежності від часу подорожі;
- кількість багажу, який можна вивезти з Угорщини - 36 кг;
- квитки можна купити в усіх міжнародних касах УЗ і MAV, що і слід робити до дня поїздки.
"Мінусів від курсування цього поїзда я не знайшов, хіба що неможливість виходу на платформу перед / після перевірки прикордонниками ваших документів. Це робиться для того, щоб "виїхавши" з країни ви не вирішили бігати в статусі нелегала. Більшість незручностей, на мою думку, є тимчасовими і стосуються вокзалу Мукачево. З станції планують зробити хаб в повідомленні, тому що туди доходить "європейська колія". Тому його ремонтувати.
Але є моменти, на які хочу звернути увагу:
- зламаний термінал для оплати карткою. Звернення від УЗ відправлено: мають відремонтувати і збільшити їх кількість на всіх касах далекого прямування;
- касирка не знає англійської мови, але на міжнародну касу повинні перевести касирку з базовою англійською;
- поїзд їде повільно українською землею через тривалий час експлуатації залізничної колії;
- стоянка у Захоні більше години. У місті взагалі нічого робити, тому ви будете нудитися в вагоні поїзда або на вокзалі;
- графік руху не зовсім змінено відповідно до українського туриста. Але працівники задоволені і, наскільки мені відомо, графік буде змінюватися. (Кілька невеликих проблем усунули оперативно після мого повідомленням на фб);
- можна провезти в Угорщину не більше ніж дві пачки сигарет, відповідно до митного законодавства. Угорці ретельно перевіряють туристів на в'їзд;
- відсутня стикування українських пасажирських поїздів і потяги в Угорщину, але при цьому, стикування в зворотному напрямку існує.
Як повідомляв "Апостроф", в мережі з'явилося відео з вагона нового поїзда "Укрзалізниці" Мукачево-Будапешт.