RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

22 листопада

Всі новини

Є два дивних моменти: авіаексперт детально проаналізував аварію літака МАУ в Ірані, фото

Аналіз фотознімку з висоти пташиного польоту області випадання уламків українського літака, який розбився в ніч на 8 січня під Тегераном (Іран), вказує на його некероване падіння під значним кутом.

На дивні подробиці авіакатастрофи звернув увагу колишній співробітник конструкторського бюро "Сухого" Вадим Лукашевич, опублікувавши фото на своїй Facebook-сторінці.

За словами авіаексперта, відсутність яскраво вираженого кратера або борозни на грунті, а також великих фрагментів конструкції літака свідчить про дуже потужний вибух вже на самому початку торкання землі, коли корпус літака не встиг заглибитися в землю. Вадим Лукашевич вважає, що трапитися це могло через детонацію палива або його парів в паливних баках, тобто в кесоні крила.

"Зверніть увагу, що є пролом в першому паркані, але його вже немає в другому - тобто удар літака об землю був не по дотичній, а зі значним кутом (не менше 20-25 градусів), при цьому вибух розірвав літак в шматки, які, будучи підкинутими в повітря, ще якийсь час летіли (і випадали далі) в напрямку польоту, перелітаючи наступні загородження", - зауважив експерт.

Крім того, Вадим Лукашевич звернув увагу на те, що кінцева траєкторія руху літака була в напрямку аеропорту, але перпендикулярно злітно-посадковій смузі. "Це означає, що ніякого керованого заходу на посадку не було, і тим більше екіпаж не намагався відвести літак від житлових будинків", - вважає експерт.

На його думку, на кінцевій ділянці траєкторії літак вже навряд чи був керований. "Можливо, була спроба просто посадити літак на рівну поверхню (за аналогією з "посадкою в кукурудзу"), яку екіпаж бачив без будь-яких орієнтирів (це околиця, поля і городи без нічного освітлення)", - додав Вадим Лукашевич.

Також за його словами, розшифровка бортових самописців ставить нові питання, а не відповідає на існуючі.

"Який зв'язок між втратою зв'язку і подальшою пожежею? Що ж там все-таки горіло - фюзеляж чи двигун? Двигун горіти може, але палаючий фюзеляж - це вже ближче до теракту... Загалом, ви вийшли з дому і виявили, що забули вдома мобільник , а потім вас знаходять з проломленою головою", - підсумував експерт.

Як повідомляв "Апостроф", літак української авіакомпанії МАУ, що розбився в Ірані в ніч на 8 січня, загорівся перед катастрофою і намагався повернутися в аеропорт.