Державний оператор тилу Міністерства оборони запровадив ІТ-систему DOT-Chain. Тепер військові частини зможуть подавати претензії щодо якості продуктів в електронній формі.
Як це зробити та що дасть запроваджена система, розповіли в Міноборони.
У відомстві пояснюють, що це дозволить скоротити час формування та опрацювання таких скарг. Крім того, має покращити рівень забезпечення Збройних сил харчовими продуктами.
"Завдяки структуруванню інформації та швидкому аналізу система допомагає виявляти зловживання з боку недобросовісних постачальників, що підвищує загальну ефективність роботи", - зазначив заступник міністра оборони Дмитро Кліменков.
Раніше подібна процедура була тільки в паперовій формі. Це вимагало багато часу та зусиль від військових частин і ДОТ. Нині DOT-Chain автоматично підтягує інформацію із замовлення.
Що потрібно зробити військовій частині:
- спочатку додати дані про неякісний товар;
- далі система формує електронний документ, скорочуючи час роботи над рекламаціями у 2-3 рази.
А з 2025 року в системі з’явиться можливість подавати в електронному вигляді рекламації щодо повноти та термінів постачання, додали в МОУ.
Нагадаємо, Державний оператор тилу також розробив обмежувальні заходи для постачальників, які не виконують свої зобов'язання за укладеними договорами.