"Укрзалізниця" сподівається найближчим часом вже вийти на фініш у відновленні ресурсів після масштабної таргетованої кібератаки.
Про це повідомили в пресслужбі компанії.
Так, станом на 08:00, фахівці продовжують відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки.
"Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже незабаром. Каси та всі залізничники працюють у посиленому режимі. Помічники – вокзальні "янголи" – теж на чергуванні та готові вам допомогти. Через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня", - йдеться в повідомленні.
До того ж УЗ рекомендує пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. І називає найкращий час для купівлі квитків: з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
"Дякуємо всім пасажирам за терпіння, а власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від "Укрзалізниці" на борту та можливість безкоштовно скористатися платними залами очікування на вокзалах країни. Фахівці Укрзалізниці та залучені експерти продовжують працювати цілодобово, щоб вже найближчим часом ми могли повернутися з гарними новинами", - наголосили в компанії.
Також крім пасажирських сервісів, IT-фахівці "Укрзалізниці" працюють над відновленням вантажних сервісів. Одразу після кібератаки компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередили клієнтів.