Нещодавно в Україні запровадили обов'язкову процедуру техогляду авто задля забезпечення безпеки дорожнього руху.
Про те, навіщо потрібний техогляд, розповідає "Апостроф" з посиланням на коментарі гендиректора Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів - Олега Назаренка.
Несправні машини загрожують і їхнім власникам, і водіям, що перебувають навколо. За словами Олега Назаренка, він сам неодноразово ставав свідком випадків, коли колесо відірвалося від "Копійки" чи коли прямо перед його авто перекинулася вантажівка.
"При існуючій системі ТО навіть з гальмами, що не працюють, або перерізаними гальмівними шлангами можна запросто виїхати з пункту технічного контролю (ПКТ). Тоді як за кордоном такий варіант немислимий – авто просто не випустять за ворота, запропонувавши його відремонтувати на місці", - розповів гендиректор.
Якщо за кордоном автовласник вирішить ремонтувати авто в іншому місці, то його машину можна доставити туди тільки евакуатором. На спроби залишити пункт технічного контролю самостійно - викликається поліція.
Процедура ТО в Україні (до моменту, коли вона стала обо'язковою) працювала лише для автомобілів, що здійснюють комерційні перевезення, наприклад, рейсових автобусів.
"Як він працює, ми всі бачимо на прикладі маршруток, в яких відвалюються двері або колеса. Тому введення аналогічного "техогляду" для приватних авто недоцільно - адже він буде корупційним і "паперовим"", - висловлює свою думку керівник проєкту "Авто 24" Сергій Матусяк.
Він вважає, для того щоб дорогами не їздили несправні авто, необхідно внести зміни до Правил дорожнього руху та Кодексу про адміністративні правопорушення, а також надати право компетентним органам перевіряти технічний стан автомобілів на дорозі.
Раніше "Апостроф" повідомляв про нові зміни до ПДР для українських водіїв.