Українці масово купують уживані автомобілі, економлячи свої кревні. Це дійсно хороший варіант, але варто дотримуватися кількох правил, щоб транспорт прослужив довго і не завдавав чимало клопоту своєму власнику.
Про низку головних кроків, які потрібно зробити після купівлі транспорту, розповіли у Нotline.finance.
Насамперед експерти радять перевірити масло. Так, перед продажем часто продавці надають автомобілю товарного вигляду, для цього замінюють деякі розхідники. При цьому вони користуються дешевим та неякісним варіантом. Потрібно замінити мастило та масляний фільтр у двигуні відповідно до рекомендованих експлуатаційних властивостей.
Далі потрібно звернути увагу на антифриз, так як стара і неякісна охолоджуюча рідина, швидше за все, замерзне в холодну пору. Влітку настрій може також зіпсувати перегрів мотора, а рідина, що охолоджує, змаже насос і продовжить його термін експлуатації.
Третій крок нового автовласника – це фільтри. Як правило, в машині чотири стандартні фільтри: масляний, паливний, повітряний фільтр двигуна та вугільний. Забитий фільтр може стати причиною вікон, що постійно запітніють.
Крок під номером чотири – це автомобільний акумулятор. У холодну пору можуть бути неприємності із запуском холодного двигуна зі зношеним акумулятором. Іноді можна тільки підзарядити акумулятор, щоб привести його до тями. Для цього потрібна універсальна зарядка, яка обійдеться куди дешевше акумулятора. Але якщо і після підзарядки автомобіль не хоче заводитися, потрібно буде все ж таки розщедритися на новий акумулятор .
Ходова частина автомобіля включає ряд вузлів і механізмів, які в сукупності забезпечують пересування машини щодо дороги і знижують до необхідного рівня такі явища, як тряска, вібрації і розгойдування. Саме тому залежить комфорт пересування. Якщо виникає підозрілий стукіт у підвісці під час їзди, вам явно настав час їхати на СТО і проводити ретельну ревізію. Це може бути сигналом зношування шарнірних з'єднань. Експерти радять витратити час на перевірку кульових опор, їх часто роблять слабшими, щоб вони брали на себе забиття від ям та нерівностей дороги, захищаючи дорожчі деталі.
Далі потрібно перевірити ремень приводу газорозподільного механізму (ГРМ), який відповідає за синхронізацію колінчастого та розподільчих валів. Справа в тому, що невчасна заміна ГРМ може вилитися автолюбителю в дорогий капремонт двигуна, а це на секунду - від 10 000 гривень. Привідні ремені можуть давати неприємні писки, що викликають розтягнутий та ослаблений ремінь генератора.
Сьомий, але не менш важливий момент, – це система охолодження та вихлопна система. Необхідно обов'язково перевірити підтікання антифризу, цілісність радіатора двигуна.
Нагадаємо, раніше "Апостроф" повідомляв про те, що в липні першу реєстрацію в Україні отримали майже 45,8 тисяч легкових автомобілів з пробігом , що майже вдвічі менше, ніж у червні.