Їздити автомобілем на низьких обертах двигуна може бути небезпечно для агрегата.
Про це пишуть у виданні "Твоя машина".
За кожний оберт колінчастого валу масляний насос перекачує однаковий обсяг масла, який безпосередньо пов'язаний із колінчастим валом. До того ж кількість перекачуваного мастила залежить і від обертів коленвала.
Читайте також: Не тільки штрафи: через "популярне" порушення ПДР можна втратити права на рік
Масляний насос створює надлишковий тиск, який стравлюється перепускним клапаном, і на низьких обертах тиску може бути недостатньо. Хоч у нових моделях авто такої проблеми не виникає, але в машин з пробігом понад 100-150 тис. км така несправність швидко проявиться.
Крім того, мастило потрібно й для відведення зайвого тепла. Під час роботи двигуна виникає детонація, яка негативно впливає на його стан, а підвищені вібрації руйнують підшипники валів двигуна, коробки передач та опори силового агрегату.
Ба більше, робота на низьких обертах погано позначається на поршнях і вкладках колінчастого валу, а у стінках циліндрів стрімко наростає нагар.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що робити, якщо через мороз в автомобілі не відчиняються двері.