RU  UA  EN

Середа, 15 травня
  • НБУ:USD 39.40
  • НБУ:EUR 42.35
НБУ:USD  39.40
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Повернення техогляду в Україні: в яких авто можуть зобов'язати встановити тахограф і для чого він потрібний

В Україні разом із поверненням технічного огляду у 2023 році можуть запровадити обов'язок для власників транспортних встановлювати тахографи

Про це повідомляє "Апостроф".

Читайте також: Повернення техогляду під час війни: експерт розповів, наскільки в цьому є потреба

Повернення техогляду

Техогляд автомобілів планували повернути у 2022 році, однак через вторгнення Росії в Україну перенесли на наступний рік. З огляду на те, що війна ще у розпалі, наразі достеменно невідомо, чи будуть такі наміри втілені в реальність.

Встановлення тахографів

Ініціатори повернення техогляду раніше активно піднімали питання про необхідність встановлення тахографів.

Встановлювати такі пристрої мали водії транспортних засобів, де більше дев'яти місць для пасажирів, та у вантажівках з масою понад 3,5 тонни.

Тахографи покликані контролювати дії водія на дорозі, убезпечення транспорту, водія та пасажирів від виникнення аварійних ситуацій на дорозі.

Серед функціоналу тахографа:

  • реєстрація швидкості транспортного засобу;
  • визначення режиму роботи та відпочинку для водія;
  • вказування часу відпочинку для пасажирів.

Поки що стосовно необхідності встановлення такого пристрою жодної офіційної інформації немає.

Передісторія

Процедуру обов'язкового техогляду в Україні скасували у 2011 році. До цього вона вважалася абсолютно корупційною схемою, яка жодного відношення до технічного стану авто не мала. Автовласники раз на два роки виплачували місцевим "даїшникам" певну суму грошей за талон, який нібито посвідчував проходження техогляду та дозволяв їздити наступні два роки.

Після скасування техогляду урядом тодішньої Партії регіонів під виглядом "боротьби з корупцією" до цього питання не поверталися.

Тепер таку процедуру уряд має намір повернути на початку наступного року. Мотивують це тим, що впровадження техоглядів усього транспорту вимагає Угода про асоціацію з ЄС.

Раніше "Апостроф" писав, що саме перевірятимуть під час обов'язкового техогляду.