Деякі помилки в експлуатації авто взимку можуть вдарити по кишені, а в середовищі водіїв є різні думки щодо включення кондиціонера авто взимку - деякі вважають, що періодично потрібно включати його, щоб у вузлах не накопичувалася волога і не густіло мастило. Однак є й протилежні думки щодо їзди з активованою кліматичною системою в мороз.
Про це пише uamotors.com.ua.
Експерти відзначають, що деякі також користуються кондиціонером для того, щоб швидко "розморозити" лобове скло або щоб воно не запотіло. Але спеціалісти вважають, що це погана ідея.
Річ у тім, що у повітряну систему фреон надходить не у газоподібному, а рідкому вигляді. І тільки потім він перетворюється на цей газ, відбираючи при цьому тепло в повітря, що потрапляє у вентиляцію. У газоподібному стані холодоагент надходить у компресор кондиціонера, де він знову перетворюється на воду.
Читайте також: Чи можна мити машину взимку і наскільки це шкідливо: поради автомобілістам
При цьому фреон закипає при тиску приблизно 15 атмосфер при температурі, що дорівнює нулю. Таким чином, мороз для перетворення рідкого фреону в газоподібний може просто не вистачити тепла. А це може призвести до виходу кондиціонера з ладу, поломки компресора та пошкодження інших елементів.
Таким чином, за мінусових температур активація кліматичної системи протипоказана. Якщо ж мороз зовсім невеликий, все ж таки можна розморозити вікна, або підсушити салон. Але автоматичну функцію підтримки заданої температури краще не використовувати.
Раніше "Апостроф" розповідав, як моторне мастило приводить у непридатність двигун авто.