Instagram нарешті визнає, що IGTV, його перший великий поштовх в області відео, не увінчався успіхом.
Про це повідомив портал THE VERGE.
Сьогодні компанія перейменовує IGTV в "Instagram TV" і позбавляється від ексклюзивного формату відео IGTV. Відео, розміщені в основний стрічці Instagram, тепер можуть тривати до 60 хвилин - тривалість, раніше зарезервована для відео IGTV, - і вам більше не доведеться виходити з основного додатку, щоб переглянути їх.
Представник Instagram заявив, що додаток IGTV, який тепер називається додатком Instagram TV, залишиться "місцем, куди люди будуть заходити з наміром подивитися відео".
IGTV був представлений в червні 2018 року і, по суті, повинен був стати мобільним еквівалентом YouTube, створюючи простір для пошуку і перегляду більш довгих відео. Але довший формат так і не прижився. А всього через два місяці в США було запущено програму під назвою TikTok.
З тих пір Instagram переорієнтував свої зусилля на відео, щоб конкурувати з TikTok з його короткими роликами. Ролики були запущені в серпні 2020 року, і Instagram активно просував їх вперед, надаючи їм центральне місце в навігації програми, починаючи продавати рекламу і розміщуючи її в стрічці новин Facebook.
Раніше ми також повідомляли про те, що 5 жовтня в роботі Instagram і Facebook знову був зафіксований глобальний збій.