З 2014 року на виготовленні неполітичних шоу рейтингові російські телеканали витратили мільярд рублів (більше 15 мільйонів доларів).
Про це заявила російська пропагандистка Діана Каді.
"За моїми даними, зйомки одного випуску "звичайного" неполітичного шоу, де гонорари "експертам" не платять, обходиться каналу в мільйон рублів. В результаті - сотні мільйонів спускаються на цирк з клоунами розмовного жанру. Не помилюся, якщо скажу: з 2014 року канали "великої трійки" витратили на це свято низькосортної пропаганди мільярд рублів", - розповіла вона.
При цьому, за її словами, заробляє на цих ток-шоу керівництво телеканалів, незрозуміло.
"Ні для кого не таємниця, що "постійні експерти" працюють за гонорар: в середньому 30-50 тисяч рублів (450-750 долларів) за ефір. В одному випуску - не менше десяти експертів. Масовка, гуде невпопад, заробляє набагато скромніше, - 100 рублів за годину кожний (1,5 доллара). Плюс оренда студії, робота гримерів і інших співробітників за кадром. Гонорар головного модератора навіть боюся припускати", - говорить вона.
Як повідомляв "Апостроф", раніше путінське ТБ відзначилося ляпом в сюжеті про військові досягнення РФ.