RU  UA  EN

Неділя, 5 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Конференція AMS agency "Digital для фарми" зібрала слухачів з 6 країн

новини компаній

Онлайн-конференція "Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування", що відбулася 7 липня, зібрала понад 300 учасників з 6 країн: України, Казахстану, Узбекистану, Азербайджана, Молдови та Білорусі.

Організатори конференції – ThePharma Media і AMS agency, медійне агентство повного циклу з ключовою експертизою в digital.

Як зазначила засновник AMS agency Марина Колеснікова, за останні два роки портфель фармацевтичних брендів серед клієнтів компанії сильно розширився. У процесі роботи з ними стало очевидно, що ринок фарми дивиться на digital під іншим кутом зору, ніж інші компанії. Тому й вирішили організувати конференцію: щоб поділитися своїм досвідом і напрацюваннями, а також почути про успішні кейси і приклади інших компаній про те, як можна використовувати digital для фарми у сучасних реаліях.

"Цю конференцію можна назвати галузевою, але тема знайшла відгук у широкого кола представників не тільки фармринку, але і рекламних агентств. Серед зареєстрованих слухачів були й співробітники роздрібних мереж аптек, що тільки починають будувати e-com, і викладачі та студенти медичних і маркетингових вузів. За рівнем залученості слухачів ми розуміємо, що потрапили в точку: доповіді були своєчасними і дуже корисними!" – зазначила Марина Колеснікова.

Своїми кейсами, лайфхаками та навіть інсайтами із глядачами конференції ділилися:

- Олександра Барська, бренд-менеджер ОТС категорії GSK;

- Наталія Бойко, CEO AMS agency;

- Олена Бєлік, Brand Manager Polpharma Ukraine;

- Олена Погурская, Digital Head Polpharma Ukraine;

- Олена Загарнюк, SMM Head AMS аgency;

- Анастасія Сухомовська, бренд-менеджер ОНБ категорії GSK.

Про особливості аналітики при роботі з лікарями та фармацевтичним ринком розповіли:

- Світлана Калініна, керуючий партнер Kwendi Media Audit;

- Сергій Сошинський, CEO в accemedin.com;

- Юлія Волох, заступник генерального директора, IPSOS.

AMS agency планує зробити конференцію щорічною і наступного року ще більше розширити спектр тем, які можуть бути корисні фармацевтичним компаніям.

Запис всіх доповідей конференції "Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування" 2021 вже доступна на сайті агентства.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter