Премія HR-бренд Україна 2019 – знакова HR-подія року
У Києві відбудеться підсумкова кейс-конференція "Премія HR-бренд Україна 2019: інновації, тренди та кращі рішення роботодавців" та церемонія нагородження переможців Премії.
У четвер, 12 грудня, у Mercure Kyiv Congress (Київ, вул. Вадима Гетьмана 6) відбудеться головна подія HR-галузі - IX підсумкова кейс-конференція та церемонія нагородження Премії HR-бренд Україна 2019.
Організатор заходу – hh.ua| grc
Традиційно на заході будуть представлені кращі практики зі сфери управління людськими ресурсами, мотивації і підвищення лояльності персоналу. Всього в 4 номінаціях візьмуть участь понад 40 проектів.
У найближчому майбутньому всі бізнес-процеси загалом та HR-сферу зокрема об’єднає гуманізація. Саме тому вже зараз компанії ставлять у пріоритет побудову довгострокових відносин зі співробітниками, їхнє безперервне навчання та індивідуальний підхід, який враховуватиме прагнення та мотивацію кожного.
Кейс-конференція покликана ознайомити спільноту з дієвими проектами та компаніями, які досягли найбільших успіхів у цьому контексті, й дати орієнтири для розвитку HR-галузі та побудови бренду компаній як роботодавців.
У програмі – панельні дискусії та виступи ТОП-менеджерів і HR-експертів з актуальних питань ринку праці, більше 40 презентацій кейсів номінантів Премії HR-бренд 2019.
Автори проектів поділяться своїм досвідом:
- Створення сучасних систем навчання та розвитку персоналу;
- Трансформації корпоративної культури для досягнення бізнес-цілей та реалізації стратегії бізнесу;
- Побудови бренду роботодавця та HR-маркетингу в дії;
- Залучення молоді та допомоги їй у реалізації свого потенціалу в Україні;
- Підвищення привабливості галузі та престижності робочих професій;
- Залучення талантів та управління їх залученістю;
- Створення умов для волонтерського руху для розвитку талантів компанії.
Кульмінація заходу – церемонія нагородження найвизначніших проектів 2019 року.
Серед номінантів (в алфавітному порядку): 4Service Ukraine, Coca-Cola HBC Ukraine Armenia Moldova, Danone, DataArt, DEVELOR UKRAINE, Domino's Pizza Ukraine, EPAM Ukraine, GlobalLogic Ukraine, Innovecs, JYSK, lifecell, moneyveo, Nexia DK, Pepsico, Roche Ukraine, Samsung R&D Institute Ukraine, SAYENKO KHARENKO NewLaw, SkyUp Airlines, Smart Solutions, SoftServe, Inc., StarLightMedia, Syngenta, Ubisoft, Агропромхолдинг «АСТАРТА-КИЇВ». Ашан Рітейл Україна, БАКАРДІ-МАРТІНІ ЮКРЕЙН, ВОЛЯ, ГК «АЛЛО», Група Компаній «ЛІГА», Датагруп, Джонсон і Джонсон Україна, Інтерпайп, ІТ-Інтегратор, КРЕДОБАНК, Маріупольська міська рада, Національни банк України, ПриватБанк, Укренерго, Укрзалізниця.
Таке різноманіття галузей та форм власності серед номінантів доводить: робота з брендом роботодавця стає стратегічним завданням бізнесу, незалежно від капіталу, розміру компанії та інвестицій.
Партнери заходу: Укртелеком, Брейн Сорс Інтернешнл, ГК Верес, Mira Top Recruiting, ЛЮКСОПТИКА, Mars Incorporated, Jansen Capital Management, «Хлібні інвестиції», «Оріфлейм», «5 канал».
Інформаційні партнери: Європейська Бізнес Асоціація, Бізнес радіо BRG, Букви, AgroPortal.ua, Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], журнал Бізнес, РБК-Україна