RU  UA  EN

Вівторок, 18 червня
  • НБУ:USD 40.40
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  40.40

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Реєстрація компанії в ОАЕ

новини компаній

Реєстрація компаній в ОАЕ користується популярністю через швидке економічне зростання країни, привабливі податкові умови, сучасну інфраструктуру. Завдяки своєму розташуванню, Емірати контролюють важливі морські шляхи та мають доступ до основних морських торгових маршрутів.

Уряд переглянув свою економічну стратегію з акцентом на подолання залежності від сировинних ресурсів. Було створено спеціальні економічні зони з розвитку галузей, які не пов'язані з видобуванням сировини. У цій статті коротко роз'яснюються вимоги до реєстрації компанії в ОАЕ.

Відкриття компанії в ОАЕ – материк vs вільна зона

Дві основні юрисдикції, щоб створити компанію в ОАЕ, – континентальна частина або вільні зони.

Реєстрація локальної компанії в ОАЕ означає, що така юридична структура оперуватиме та управлятиметься в межах територіальної юрисдикції конкретного емірату, забезпечуючи повний доступ до ринку ОАЕ та міжнародного ринку. При цьому можуть бути застосовні обмеження на іноземну власність у деяких галузях.

Реєстрація компанії у вільній зоні ОАЕ дає право закордонним підприємцям мати бізнес у повній власності, а сам бізнес оподатковується мінімальними податками або взагалі звільнений від податків.

Переваги реєстрації бізнесу в ОАЕ

Сьогодні ця країна займає перші позиції з-поміж усіх країн світу щодо кількості запитів від іноземних підприємців, які хочуть створити чи перенести компанію в ОАЕ. ОАЕ відомі своїм відкритим для інвестицій середовищем. Країна пропонує пільги для компаній, включаючи нульові податки на прибуток та майно (за певних умов).

Уряд інвестує в інфраструктуру, створюючи сучасні ділові райони, технологічні парки та інноваційні центри, що полегшує запуск та розвиток бізнесу. Процедура реєстрації компаній в ОАЕ, а також отримання ліцензій та інших дозвільних документів спрощено, що робить країну привабливою для іноземних підприємців.

Заснування компанії в ОАЕ може стати оптимальним рішенням для багатьох напрямів діяльності, але найбільш конкурентоспроможними є:

  • ІТ.
  • Електронний маркетинг.
  • Роздрібна торгівля.
  • Фінтех.
  • Виробництво.

Незалежно від вашого статусу, ми надаємо персоналізовані консультаційні послуги та супровід реєстрації бізнесу в ОАЕ.

Кроки з реєстрації компанії в ОАЕ

Коротке керівництво для підприємців про те, як розпочати бізнес в ОАЕ:

  1. Вибрати юридичну форму з урахуванням особливостей і цілей вашого бізнесу.
  2. Подати заявку на реєстрацію ексклюзивного бізнес-найменування.
  3. Підготувати та подати документи на реєстрацію.
  4. Сплатити збори за реєстрацію.

Певні напрямки діяльності потребують оформлення ліцензій. Ще одним кроком безпосередньо після отримання документа про інкорпорацію є відкриття рахунку в ОАЕ.

ВАЖЛИВО! Іноземні резиденти можуть відкрити банківський рахунок в ОАЕ лише за особистої присутності.

Яку форму вибрати для реєстрації компанії в ОАЕ нерезидентом?

На континентальній частині країни підприємці з-за кордону можуть вибрати з-поміж 4 основних форм ведення бізнесу:

  • товариство з обмеженою відповідальністю;
  • акціонерне товариство;
  • партнерство;
  • філія.

У вільних зонах доступні такі види підприємств:

  • Free Zone Company.
  • Free Zone Establishment.
  • Філія.

Податки в ОАЕ

ОАЕ продовжують залишатися привабливим місцем для бізнесу завдяки вигідному податковому середовищу, яке пропонує одну з найнижчих корпоративних податкових ставок для компаній, а також звільнення від податків на дивіденди, відсотки та роялті.

  • Ставка податку на прибуток у розмірі 9% застосовується до річного прибутку юридичних осіб, що перевищує поріг у 375 тисяч дирхамів. Якщо прибуток нижчий за цей поріг, то податок сплачується за ставкою 0%.
  • Ставка ПДВ – 5%.

Якщо Вас зацікавила ця юрисдикція як майданчик для початку або релокації бізнесу, наша команда може запропонувати супровід у процесі реєстрації компаній в ОАЕ на кожному етапі.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter