Корпорація Facebook представила новий логотип, яким мають намір об'єднати соцмережу, мобільний додаток і дочірні компанії Instagram та WhatsApp. Власне, тому новий логотип вийшов в трьох брендових кольорах - синьому, помаранчево-червоному та зеленому.
У компанії лого назвали "ясним і лаконічним". Але користувачам соцмереж зміни здалися надто комічними. Як посміялися на сторінках Twitter, враження таке, ніби над ребрендингом працюють чиїсь батьки.
Сьогодні співробітники Facebook активно трудяться над глобальним ребрендингом з наміром відокремити бренд від соцмережі, яка стала лише одним з продуктів. Адже крім перерахованих сервісів, компанія також включає сервіси Oculus, Workplace, Portal та Calibra.
"Коли 15 років тому я запустив Facebook, я поняття не мав, що в кінцевому підсумку він буде включати Messenger, Instagram, WhatsApp і багато іншого. Багато людей не знають, що ми створюємо ці продукти або що наші команди працюють разом", - пояснював раніше мету ребрендингу соцмережі її засновник Марк Цукерберг.
Але, як посміялися користувачі соцмережі, Facebook, який знали ще порівняно нещодавно, мертвий назавжди. Замість нього прийшов FACEBOOK з тією ж величезною кількістю реклами, неетичними методами ведення бізнесу, расизмом та іншими недоліками.
"Назвали б відразу The Facebook", "Замість того, щоб розпустити цю контору, він почав кричати", "Враження таке, ніби мої батьки надрукували це на клаві з включеним капслоком", - посміялися в соцмережах.
- Як стало відомо раніше, в Instagram з'явилася можливість перемикання на темну схему кольорів. Як це зробити? Читайте коротку інструкцію за посиланням.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Lime, щоб нічого не пропустити.