Учасниці "Супер Топ-моделі по-українськи" обнулилися, щоб поборотися на рівних. Хто повернувся з тріумфом, а кому доведеться розпрощатися з мрією?
Київський річковий вокзал - стара будівля з радянською мозаїкою на березі Дніпра. Але на один день він змінився до невпізнання: неонові вивіски, гримстоли, пересувні стійки з брендовими вбраннями, десятки камер і найулюбленіші випускниці модного реаліті. Кожен, хто в цей день випадково забрів до будівлі річвокзалу, округляв очі: звідки все це? Відповідь проста: там знімали один з найефектніших промороликів осіннього сезону - для проекту "Супер Топ-модель по-українськи".
Зйомки реаліті-шоу "Супер Топ-моделі по-українськи"
Суперсезон - особливий. По-перше, тому що глядач побачить своїх улюблених учасниць з попередніх сезонів і оцінить, наскільки вони змінилися за минулі роки. Комусь вдалося попрацювати з топовими дизайнерами, комусь - відпрацювати десятки закордонних контрактів, а хтось чекав чарівного пенделя, щоб продовжити розвивати навички, отримані на проекті. Як же поставити всіх дівчат в рівні умови? Обнулити їх! Що і зробили творці ролика:
"Ідея відео в тому, що фаворитки глядачів з усіх сезонів відмовляються від свого бекграунду, фотосесій, поїздок, обнуляються. І готові на новому рівні змагатися одна з одною на рівних, - розповіла автор ідеї і режисер Маша Матвєєва. - Є ще глибинний сенс, тому що в кожному випуску будуть підніматися соціальні проблеми. Дівчата готуються до бою - знімають з себе макіяж, підбори, нарядні сукні, прикраси, надягають нюд (одяг тілесного кольору, - прим. ред.) та перетворюються на команду, супермісія якої - рятувати світ за допомогою краси".
В кінці проморолика дівчата зустрічають ведучу Аллу Костромічову, яка буде їхнім путівником і наставником протягом усього Суперсезону.
"У всіх дівчат є певний досвід, який вони накопичили, і це чудово. Але щоб витримати конкуренцію і максимально проявити себе на випробуваннях, моделям довелося обнулитися - відкинути пафос і заслуги, щоб умови боротьби були рівними. Ми розуміємо, що ставимо в один ряд, наприклад, Іру Ротар, яка не працювала моделлю після свого сезону, і Арину Любітєлєву, яка встигла підкорити світові подіуми, - пояснює ведуча Нового каналу".
Зйомки реаліті-шоу "Супер Топ-моделі по-українськи"
Над створенням ролика працювала найкраща команда професіоналів. Вбрання, зачіски та макіяж індивідуально для кожної з дівчат підбирав один із найбільш затребуваних українських стилістів - Женя Примаченко. Він співпрацює з такими українськими брендами як the COAT, Lake Studio, Berezkina, Katerina Kvit, Sanna One, групою "ВИА Гра", співаком Іваном Дорном та багатьма іншими. А за якісну картинку відповідав оператор Юрій Король, який працював над фільмами "Захар Беркут", "Пульс", "Незламна". Зйомки, як ми вже писали, проходили на річковому вокзалі в центрі Києва, і це місце було обрано не випадково.
"Локація символізує світ, який дав тріщину. Стіни ми підсвічували холодним світлом на знак того, що цей світ почав руйнуватися. А ось самі дівчата в кінці ролика з'являються в теплому нюді. Цим контрастом ми обіграємо слоган Суперсезону "Краса врятує світ", - додала Маша Матвєєва.
Але не роликом єдиним - Новий канал підготував для глядачів ще кілька вражаючих сюрпризів.
"Ми зняли не лише проморолик "Краса врятує світ", а й тизери-візитівки учасниць, у яких означені соціальні проблеми, що хвилюють кожну, а також провели креативну фотосесію для календаря 2021, - зазначила маркетинг-директорка Нового каналу Ольга Балабан. - Кожним нашим рухом ми підкреслюємо: учасниці Суперсезону подорослішали. Вони вже не 17-річні дівчатка, вони успішні молоді жінки, які роблять модельну кар'єру і мають чіткі соціальні позиції".
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime , щоб нічого не пропустити.