RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Редакційна політика

Основи редакційної політики та Інтернет-видання «Апостроф»

1.Основні принципи та цінності

1.1. Ми намагаємося зацікавити своїм продуктом якомога ширшу аудиторію, а тому виробляємо масовий продукт для масового читача, але тримаємо планку якості та об'єктивності.

1.2. Приходячи до нас на сайт, читач, навіть швидко пробігши очима заголовки, має отримати повну картину подій дня в Україні та світі та зрозуміти ключові тренди в інформаційному просторі. Намагаємося не тільки йти в ногу з трендами, а й створювати їх.

1.3. Наша візитна картка – це важливі та цікаві новини, подані зрозумілою мовою без канцеляризмів. Ми не вказуємо читачеві, як ставитись до конкретної новини – ми інформуємо.

1.4. Ми прагнемо, щоб читач, прочитавши нашу новину, захотів прочитати й інші наші новини. Ми хочемо завоювати його довіру, не заграючи з ним.

1.5. Ми виступаємо за перемогу України у російсько-українській війні, вигнання ворожих військ із території України та відновлення територіальної цілісності нашої держави у міжнародно-визнаних кордонах 1991 року. Ми підтримуємо Сили оборони нашої країни, волонтерів та всіх, хто наближає перемогу. Наше видання виступає за якнайшвидше здобуття України членства в НАТО та Євросоюзі.

2.Принципи відбору тем та інформаційних приводів

Ми ретельно відбираємо інформаційні приводи, керуючись такими критеріями: важливість теми, інтерес до неї читачів, ексклюзивність подання інформації.

2.1. Щоб потрапити на наш сайт, замітка повинна відповідати наступним критеріям:

- актуальність та доцільність;

- повнота фактичного матеріалу;

- достовірність.

2.2. Крім згаданих критеріїв, у замітці повинен міститися конфлікт сторони «А» зі стороною «В». Ми висвітлюємо позицію «А» і позицію «В», вводимо читачів у курс конфлікту, а також залучаємо експертів для того, щоб вони могли роз'яснити значення та важливість подій, що відбуваються.

2.3. Замітка може бути як нашою реакцією на актуальні події, які підкидає нам життя – катастрофи, епідемії (COVID19), війни, стихійні лиха, масові заворушення, значні культурні події, зміни в економіці, гучні відставки, резонансні закони та законопроекти – так і нашими інсайдами та ексклюзивами.

2.4. Журналісти повинні прагнути до того, щоб шукати інсайди, які могли б розповісти про значущі речі, знаходити важливі документи, зміст яких міг би стати темою для замітки, або самим створювати інформаційні приводи та знаходити нові тенденції, на основі тієї інформації та набору знань, якими вони володіють.

2.5. Наявність власного інсайду, документа чи заяви - є інформаційним приводом саме по собі. Початок замітки фразою «Як стало відомо «Апострофу», у цьому випадку єцілком доречним.

2.6. Щоб потрапити на наш сайт, інтерв'ю має відповідати наступним критеріям:

2.7. Співрозмовником може бути людина з владними повноваженнями, яка приймає важливі рішення: президент, прем'єр-міністр, міністр, перший заступник міністра, речник ВР, віце-спікер ВР, голова комітету ВР, Генпрокурор, голова СБУ, глави силових структур і відомств. Одним словом, прагнемо спілкування з першими особами.

2.8. Співрозмовником також може бути людина, яка залучена до якогось процесу чи є очевидцем скандалу.

2.9. Якщо немає можливості провести інтерв'ю з першими особами, то об'єктом може стати і будь-яка медійна особистість, яку читають та цитують – шанований експерт, до якого прислухаються, учасник бойових дій у російсько-українській війні.

2.10. Особливу цінність набуватимуть інтерв'ю з людьми, які досі не спілкувалися із пресою.

2.11. Важлива вимога до інтерв'ю така: вони мають містити тези, які потім можна буде використати для написання новин у стрічку. Готуючись до інтерв'ю – ставте такі питання, щоб ваш текст можна було розбити на кілька новин.

2.12. Щоб потрапити на наш сайт, новина має інформувати про:

2.13. резонансні події та заяви, що стосуються війни (ситуація на полях битв, зміни балансу сил, захоплення/звільнення територій, мародерство, аморальна поведінка солдатів армії-агресора, жахливі наслідки бомбардувань українських міст, соціально-економічна ситуація на захоплених територіях, переговорний процес, обмін полоненими ...);

2.14. серйозні кадрові перестановки/вибори в Україні, у сусідніх країнах, країнах колишнього СНД, країнах ЄС, США, Китаї та інших великих світових/регіональних гравців;

2.15. епідемії хвороб, як у масштабах України, так і всього світу (COVID19), катастрофи/події (за принципом - чим далі від України катастрофа, тим масштабнішою вона має бути, щоб ми написали про неї новину. Також висвітлюються події з великою кількістю жертв, масштабними наслідками за участю відомих осіб);

2.16. важливі рішення виконавчої, законодавчої та судової влади (законопроекти, укази Президента, голосування, рішення судів, постанови парламенту, Кабінету міністрів тощо);

2.17. заяви основних учасників політичного процесу, які не виходять за рамки їхньої компетенції та не є популістськими, піарними, а також не містять елементів чорного піару (особи, які займають ключові державні пости, лідери великих політичних сил);

2.18.значні суспільно-політичні події в економіці України та світу (розкриття корупційних схем, гучні справи, прийняття/зміна держбюджету, податкова політика, проблеми із соцвиплатами, різкі коливання на валютному та фондовому ринках, енергетика, міжнародні кредити, важливі події банківської сфери, інфляція …);

2.19. важливі події у культурному житті України та світу (кіно, театр, музика, книги, мистецтво), міжконфесійні відносини;

2.20. цікаву спортивнуподію (переважно акцент на футбол - УПЛ, участь України в Єврокубках, ЧС, бокс, хокей, Олімпіади, лише важливі/резонансні події в інших видах спорту);

2.21. резонансні теми в соцмережах, реакцію суспільства на якусь подію, фотожаби, карикатури, але лише на значні події, принципи відбору яких розписані вище;

2.26. цікаві події науки та технології. Матеріали про паранормальні явища, нетрадиційну медицину, астрологію, мольфарство можливі лише в тому випадку, якщо вони знаходять відгук у читача;

2.27. інші важливі події. У деяких випадках ми можемо самі анонсувати подію, але лише в тому випадку, якщо про це знаємо лише ми.

2.28. ДТП з потерпілими, пригоди (пограбування, упіймання злочинців, вилов контрабанди, техногенні аварії), гучні судові процеси;

2.29. різні аспекти здоров’я, що стосуються, професійних рекомендацій, лікування тих чи інших захворювань, публікуються на окремому підсайті із обов’язковим посиланням на профільних спеціалістів. Те саме стосується й текстів на тему ігорного бізнесу;

2.30. курйози;

2.31. Наявність фото, відео та всіляка візуалізація вітаються.

3. ЗАБОРОНЕНО

3.1. Публікувати матеріали, що суперечать положенням Конституції та Законів України, що закликають до повалення чинного конституційного ладу, виправдання збройної агресії Росії проти України, порушення територіальної цілісності України;

3.2. Пропаганда расової нетерпимості, дискримінації за статевими, мовними та іншими ознаками, неповага до жертв російської військової агресії, біженців, тимчасово переміщених осіб. Заборонено публікацію матеріалів, що виправдовують насильство над тваринами.

3.3. Розміщення без санкції Головного редактора матеріалів лобістського та рекламного характеру, які захищають інтереси окремих персоналій, партій, бізнес-структур. Без санкції керівництва заборонені матеріали про різні форми рейдерства. Розбірки між різними політичними гравцями висвітлюємо у разі, якщо вони мають суспільний резонанс, але завжди дотримуємося нейтральної сторони.

3.4. Заборонено участь співробітників редакції у різноманітних заходах політичного характеру – мітингах, демонстраціях, з'їздах, виборчих кампаніях – від імені редакції (журналіст може лише висвітлювати ці події!). Ми вітаємо наявність у наших співробітників політичної та громадянської позиції, не обмежуємо їх у свободі вибору, однак залишаємо за собою право не розділяти цей вибір та не підтримувати ті політичні сили та рухи, до яких приєднуються наші співробітники. Якщо ви хочете займатися суспільно-політичною діяльністю – займайтеся цим як приватна особа.

3.5. Різні думки та коментарі щодо поточних подій, які співробітники редакції висловлюють на інших платформах – Facebook, Twitter, Telegram, контент іменних блогів на інших сайтах (якщо такі є) також мають бути думкою приватної особи, яка не виражає позицію редакції;

3.6. Не допускається розголошення конфіденційної інформації. Такою інформацією є рівень та характер виплати винагород, особливі відомості та інсайди, отримані від керівництва видання, плани подальших публікацій та інша інформація. Розміщення ексклюзивних матеріалів, здобутих журналістами «Апострофа» та на користь «Апострофа», на інших інтернет-платформах можливе лише після того, як вони будуть опубліковані на «Апострофі» з посиланням на публікацію «Апострофа».

3.7. Співробітникам «Апострофа» заборонені дії, здатні завдати шкоди репутації видання - хамське спілкування зі співрозмовниками, непристойна поведінка під час висвітлення різних подій, публічні образи, інтерв'ю та висловлювання, здатні кинути тінь на Видавництво, а також колег по роботі, крадіжки чужих текстів із розміщенням їх під власним прізвищем.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter