У 2006 році Саша Барон Коен випустив комедію "Борат", зігравши казахстанського репортера, який приїздить в США і докучає американцям своїми дикими витівками. Одразу ж після прем'єри уряд Казахстану заборонив прокат фільму, випустивши безліч спростувань "фактів" про свою країну. Зокрема, фільм Коена зображував Казахстан як місце, де жінок тримають в клітках а проституція - це основна індустрія. З виходом фільму "Борат 2" уряд змінив тактику, і знаменита фраза Бората Сагдієва "Дуже добре" (Very Nice) стала новим туристичним слоганом країни.
Заступник голови Ради з туризму Казахстану Кайрат Садвакасов в коментарі New York Times сказав, що цього разу уряд вирішив не реагувати на образливі жарти про свою країну, дозволивши їм "померти своєю смертю". Але винахідливість фанатів комедії переконала чиновників використати популярність Бората в своїх цілях, і одна з його найвідоміших фраз потрапила в рекламу Казахстану.
"За часів COVID, коли витрати на туризм скорочують, приємно бачити, що країна згадується в засобах масової інформації. Не найприємнішим чином, але добре бути там", - сказав Садвакасов журналістам.
Ідея створити туристичну рекламу на основі фільму належить Деннісу Кіну, громадянину США, який приїхав в Казахстан в 2005 році, одружився на місцевій жительці, заснував туристичну фірму і шоу про подорожі. Незабаром після виходу трейлера фільму "Борат 2" Кін разом зі своїм другом Ермеком Утемісовим надіслав Раді з туризму рекламу зі слоганом: "Казахстан. Дуже добре!" Отримавши схвалення влади, вони безкоштовно зняли ще чотири коротких відео зі знаменитою фразою. На барвистих відео англомовні туристи знайомляться з красою природи Казахстану, місцевими традиціями та кухнею, коментуючи: "Дуже добре!"
Реклама одразу ж сподобалася користувачам мережі. "Гей, це круто. Я знаю, що деякі люди незадоволені Боратом, але яка гарна робота - перетворювати негатив на позитив", - пишуть в коментарях на YouTube. - "Тепер мені дійсно захотілося відвідати Казахстан. Не через згадки про Бората, але я б не побачив ці прекрасні кадри, якби ви не використали його для маркетингу".
Сам Саша Барон Коен неодноразово заявляв, що Казахстан у фільмі не має нічого спільного з реальною країною. "Я обрав Казахстан, бо про це місце майже ніхто в США нічого не знав. Це дозволило нам створити дикий, комедійний, фальшивий світ. Справжній Казахстан - прекрасна країна з сучасним, гордим суспільством - повна протилежність Борату", - сказав актор в коментарі New York Times.
- Співачка Адель потрапила в скандал через невдалий жарт про секс-туризм в Африці. Зірка зіграла розведену жінку середніх років, яка знайшла розраду в "величезному африканському бамбуку".
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.