Співголова партії «Наш край» Олександр Мазурчак вважає, що замість “закопування” мільярдів гривень у ремонт поганих доріг, Уряд має створити умови, за яких їхнє будівництво працюватиме на розвиток економіки. Про це заявив сьогодні.
За його словами, уряд має розпочати боротись з відкатами під час будівництва доріг та підвищити вимоги до їхньої якості, тоді українська економіка отримає умови для розвитку.
“Або уряд знову буде закопувати щороку майже 50 млрд грн в ями, або скористається шансом активно розвивати вітчизняну економіку. Для цього влада має розпочати боротися із відкатами та підвищувати вимоги до якості та безпеки доріг, а також збільшити термін їх експлуатації”, – зазначив Мазурчак.
Він наголосив, що з приходом весни минулорічний ремонт доріг зникнув разом зі снігом.
“Дороги, на які за останні два роки витрачено десятки мільярдів гривень на ремонт та будівництво, замість гарантованих 5 років проіснували лише кілька місяців. Більшість з них досі залишаються без дорожньої розмітки, освітлення, безпечних для пішоходів зон та переходів. Щороку 3,5 тисяч українців гинуть на автошляхах, а економіка зазнає мільярдних збитків”, – повідомив Мазурчак.
Політик підкреслив, що якісні дороги – це можливості для розвитку економіки.
«Це покращить транспортне сполучення, зменшить видатки на паливо, ремонт та запчастини, скоротить логістику. Ремонт доріг через залучення десятків суміжних галузей запустить розвиток вітчизняної економіки», – заявив Мазурчак.
Співголова партії «Наш край» додав, що Кабмін має негайно ухвалити рішення, які б забезпечили українцям нормальні дороги.
“Поки уряд не почне будувати дороги з гарантією на 20 років, наступної весни ми знову будемо латати діри. Кабмін пообіцяв запровадити аудити відремонтованих доріг, щоб змусити підрядників виправити недоліки своєї роботи. Однак досі обіцянки не були виконані!”, – підсумував Олександр Мазурчак.
Як заявив нещодавно прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, цього року на програму капітального ремонту з відновлення та будівництва доріг має бути виділено майже 47 млрд грн, а загалом протягом 5 років на дороги буде виділено 300 млрд грн.