Один з клієнтів державного ПриватБанку, який у 2014-2015 роках перебував у зоні проведення АТО, зненацька для нього виявився боржником банківської установи, при чому сума боргу зросла у декілька разів.
Свою розповідь він написав у відгуках на профільному порталі Мінфін.
Читайте: Наживаються бариги: у клієнтів "ПриватБанку" виникли проблеми зі зняттям грошей
"Був і є рахунок у ПриватБанку, станом на 2014-2015 рік на момент проведення АТО у нашому місті закрилися всі філії, банкомати та термінали. На той час мав залишок -3000 грн. на кредитному рахунку", - розповів чоловік.
Він зазначив, що зв'язувався з банком, який на той час належав ще приватному власнику, й оператори йому сказали, що кредит можна буде сплатити без відсотків у будь-який час.
Далі він додав, що невдовзі доступ до додатку банку йому було заблоковано, "заморозивши" й рахунок ФОП, а 5000 гривень на рахунку зникли.
У 2019 році чоловік отримав лист від виконавця, що ПриватБанк подав до суду та навіть виграв його, хоча, як запевняє клієнт, жодних повідомлень та запрошень йому не надходило.
"Сплатив понад 21000 грн (кредит 3000 грн.) за позовом. Далі довго Приват блокував доступ, більше місяця дзвінків, мені перерахували всі, і зарахували на рахунок 18500 грн. (незаконні відсотки)", - розповів він.
За його словами, до 2022 року на карти банку йому регулярно надходила зарплата, однак у день зарахування чергового платежу у 16 500 гривень гроші з картки зникли.
"Зв'язався з консультантом. Сказали, що поставили автоматичне списання за кредит. Тобто я мав закритий кредит. Я не відкривав від гріха ці кредити. Почав розбиратися, і той кредит, що я виплатив тіло закрите, а якісь відсотки більше 55000 грн. є. Ті 16500 грн. пішли на якісь там рахунки, і сума тепер 45000 грн. відсотків", - обурюється він.
Клієнт переконаний, що подібні дії фінансової установи більше схожі на шахрайство, натомість оператори банку не дають йому жодної чіткої відповіді, як діяти у ситуації, що склалася, та радять просто заплатити.
У свою чергу представники ПриватБанку відповіли канцелярською відпискою. "Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. При зверненні до виконавчої служби можна отримати повну інформацію про стан заборгованості та шляхи її погашення. При надходженні до Банку постанови про зняття арешту обмеження буде знято протягом 3-х днів", - відгукнулися у банку.
Раніше ми писали, що українців дурять під виглядом допомоги від держави.
- Вас може зацікавити:
20 тисяч гривень зникли "безвісти": у роботі банкомату "ПриватБанку" помітили збій
ПриватБанк запровадив нові правила використання кредиток: хто не зможе переказати гроші
Втратив 20 тисяч за хвилину: українець поскаржився на незвичайний збій у роботі ПриватБанку