У "Приватбанку" повідомили про повне відновлення роботи всіх сервісів, які в четвер, 4 червня, були тимчасово недоступні або працювали нестабільно через аварію на каналах зв'язку.
Відповідну заяву було опубліковано на Facebook-сторінці державного банку.
"Робота онлайн-банкінгу Приват24 було повністю відновлено о 18:45. Контакт центр, процесинг Приватбанку, мережа банкоматів, терміналів самообслуговування і оплата картами в торговельній мережі та інтернеті, як і раніше, працюють в звичайному режимі", - сказано в повідомленні.
У банку принесли вибачення за тимчасові незручності.
Як повідомляв "Апостроф", станом на 13:30 сервіси банку працювали не у всіх клієнтів. Зокрема, не відновився доступ до мобільного додатку.