Часом з банківських карток українців зникають великі суми грошей. Представник компанії Visa розповіла про алгоритм оскарження будь-якої транзакції, яку користувач, на його думку, не робив.
Про це розповіла старший віце-президент і регіональний менеджер Visa в Україні Віра Платонова в інтерв'ю виданню "Мінфін".
При виявленні підозрілого списання грошей з карти, необхідно подати заяву на повернення коштів в банк, що видав картку. Важливо зробити це протягом 72 днів з моменту здійснення підозрілої транзакції. По закінченню цього терміну, заяву не приймуть.
"У деяких випадках, коли банк розуміє, що відбулося несанкціоноване списання, він залишає процедуру розглядів "за кадром" і компенсує суму втрати одразу. Це залежить від політики банку щодо таких спірних транзакцій, а також від рівня довіри та історії взаємин з певним клієнтом", - пояснила Платонова.
Сумнівний переклад оскаржується шляхом процедури міжнародного розслідування. Однак в разі, якщо клієнт виявиться не правий, банк крім самого платежу візьме з нього ще й комісію за проведення цього розслідування.
Платонова наголосила, що в разі дійсно несанкціонованого списання коштів з рахунку, шанс повернути гроші досить великий.
Раніше "Апостроф" розповідав, що у клієнта Приватбанку з рахунку зникло 1000 доларів.