Часом з банківських карток українців зникають великі суми грошей. Представник компанії Visa розповіла про алгоритм оскарження будь-якої транзакції, яку користувач, на його думку, не робив.

Про це розповіла старший віце-президент і регіональний менеджер Visa в Україні Віра Платонова в інтерв'ю виданню "Мінфін".

При виявленні підозрілого списання грошей з карти, необхідно подати заяву на повернення коштів в банк, що видав картку. Важливо зробити це протягом 72 днів з моменту здійснення підозрілої транзакції. По закінченню цього терміну, заяву не приймуть.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"У деяких випадках, коли банк розуміє, що відбулося несанкціоноване списання, він залишає процедуру розглядів "за кадром" і компенсує суму втрати одразу. Це залежить від політики банку щодо таких спірних транзакцій, а також від рівня довіри та історії взаємин з певним клієнтом", - пояснила Платонова.

Сумнівний переклад оскаржується шляхом процедури міжнародного розслідування. Однак в разі, якщо клієнт виявиться не правий, банк крім самого платежу візьме з нього ще й комісію за проведення цього розслідування.

Платонова наголосила, що в разі дійсно несанкціонованого списання коштів з рахунку, шанс повернути гроші досить великий.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Раніше "Апостроф" розповідав, що у клієнта Приватбанку з рахунку зникло 1000 доларів.