RU  UA  EN

Середа, 22 травня
  • НБУ:USD 39.45
  • НБУ:EUR 42.55
НБУ:USD  39.45
Політика

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

22 травня

21 травня

Всі новини

Що потрібно Україні для залучення інвесторів: озвучено чітку відповідь

Загальний імідж України, який зробить її привабливою для інвесторів, неможливо змінити за допомогою слоганів і логотипів, його формує поведінка лідерів країни з сфер політики, бізнесу, культури і суспільного життя.

Таку думку висловив "Апострофу" незалежний політичний радник з питань побудови національного бренд-іміджу держави, національної ідентичності та репутації, визнаний провідним світовим фахівцем в цій галузі, автор концепції національного брендингу Саймон Анхольт.

За словами експерта, продаж товарів і послуг країни дуже сильно відрізняється від поліпшення її іміджу. Якщо в першому випадку для досягнення мети досить переконливих меседжів про переваги, то для того, щоб змусити людей по всьому світу любити і цінувати країну і захоплюватися нею, цього не достатньо.

"Люди не змінять свою думку про країну тільки тому, що уряд витрачає купу грошей, кажучи людям, що саме вони повинні думати про неї. Це називається державна пропаганда і на міжнародному рівні вона просто не працює ... Витрачання грошей на логотипи, слогани, PR- і іміджеві кампанії, щоб змінити "бренд" країни - це просто трата грошей. з жодною країною це не спрацювало - значить і з Україною не вийде", - пояснює Саймон Анхольт.

Загальний імідж країни, за його словами, створює поведінка лідерів країни з сфер політики, бізнесу, культури і суспільного життя.

"Вони і тільки вони відповідальні за побудову і підтримку доброго імені країни - це завдання не можна передати конкретному агентству або делегувати держслужбовцям", - підкреслив експерт.

На підставі ретельного дослідження іміджу країн, яке Саймон Анхольт проводить з 2005 року, він прийшов до висновку, що люди не захоплюються країнами через їх успіх, багатство або красу.

"Вони захоплюються країнами, які роблять найбільший внесок у міжнародне співтовариство. Людей з інших країн не цікавить, чи успішна Україна, багата вона чи красива, чи успішно працює уряд - ці чинники важливі тільки для людей, які живуть всередині країни. А всіх інших цікавить, чи є вона відповідальним членом міжнародного співтовариства. Чи є вона чистим донором для світу, в якому ми живемо, вкладає вона і нічого не просить взамін, або вона - тягар для планети", - додав екперт.

Детальніше про те, чому національний брендинг важливий для України читайте в матеріалі "Апострофа": Зеленському потрібно зайнятися іміджем заради існування України - Саймон Анхольт.