Україна не поспішатиме оновлювати свою бойову авіацію, адже нема необхідної кількості пілотів, а вітчизняні аеродроми не пристосовані для розміщення західної авіації.
Про це у коментарі "Апострофу" розповів військово-політичний оглядач групи "Інформаційний опір" Олександр Коваленко.
Так, за його словами, під час п'ятої зустрічі із військової підтримки України у форматі "Рамштайн" не стоятиме питання про необхідність надання нових літаків. На це є низка причин.
"Під час "Рамштайн-5" ми не проситимемо її, це 100%. А якщо й будемо, то лише в якійсь перспективі. Чому? По-перше, необхідної кількості пілотів зараз немає. Для навчання, наприклад, пілота, який вже знайомий з іншими авіаційними зразками, потрібно близько 3 місяців, ну – півроку. Але це не буде досконалого знання цієї машини. На мою думку, перше питання пов'язане з професійними якостями. Друге питання пов'язане з інфраструктурою. Наші аеродроми не пристосовані для розміщення західної авіації", - зазначив він.
Таким чином, Україні необхідна ґрунтовна підготовка для того, щоб виходити до міжнародних партнерів з проханням постачання бойової авіації. Зокрема, передусім потрібно модернізувати чи перебудовувати деякі аеродроми. Однак залишається загроза ракетних ударів з боку Росії, тому зробити це буде доволі складно. Відтак - повноцінна модернізація повітряних сил ЗСУ завершиться тільки після закінчення війни.
"Можливо використовувати територію інших країн, наприклад, Польщі. Але слід розуміти, що необхідність перелітати до нашого повітряного простору значно знижує можливість реакції на ті чи інші загрози, а також якість виконання бойового завдання. На мою думку, найбільш оптимістичний прогноз появи перших зразків цієї техніки та пілотів, які можуть здійснювати польоти на ній – це 2023 рік. Але треба все ж таки бути реалістами. Вважаю, що повна модернізація наших повітряних сил на 100% завершиться вже після закінчення війни", - наголосив Олександр Коваленко.
Більше читайте у матеріалі "Апострофа": Полон або знищення: росіянам висунули ультиматум