Через будівництво Кримського моста стрімко міліє Керченський підхідний канал.
Про це свідчать відомості, що надходять з капітанії порту Керч, повідомляє Керчь.ФМ.
Зазначається, що Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проводити в Торговельний порт суднам з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів. Причому цей процес плавно розтягнувся за часом, різко активізувавшись після початку будівництва Кримського моста.
На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятка років, замулювання каналу - природний процес.
"Після початку будівництва Кримського моста в наприкінці 2015 року замулювання стрімко зросло. Портовики кажуть, що це через зміну гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Створюється ефект "гребінця". Потік води прагне обігнути міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти", - сказав він.
Інший експерт пояснив журналістам, що замулювання також загрожує судноплавству і в Керченській протоці.
"В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька судів сіли на мілину на фарватері з Кавказького боку в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - зазначив він.
Фахівець також розповів про негативний ефект для судноплавства.
"Зменшення прохідного осідання дуже негативно впливає на можливості портів. І хоча самі порти не так швидко міліють, замулився Керченський підхідний канал зводить на нівець переваги глибоководних причалів. Укупі з санкціями і новими вимогами законодавства, це вже можна сказати "вбило" морську галузь Керчі. Зарплати в морському секторі впали в кілька разів у порівнянні з рівнем 5 річної давності. Багато втратили роботу", - наголосив він.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в Криму виникла нова проблема через будівництво Керченського моста.