Київський Театр на Подолі потрапив в неприємну ситуацію через мовні дискусії.
Як повідомляє "Апостроф", про ситуацію розповів користувач Facebook Богдан Гдаль.
За його словами, спочатку на одному з акаунтів театру в соцмережах після вимоги глядача спілкуватися з ним російською йому була дана відповідь у стилі McDonalds - спілкування або українською, або англійською.
Тисячі людей написали, що дякують театру за таку позицію і прийдуть туди на спектаклі.
Однак пізніше в дискусію втрутилася піарниця театру, яка заявила, що попередні повідомлення від імені театру були зроблені з неофіційного аккаунта та почала скандал з усіма, хто повірив у справжність першого повідомлення.
"Два цікавих кейси. Перший скріншот - це повідомлення (як потім виявилося) неофіційної сторінки Театру на Подолі, після якого тисячі людей написали, що дякують театру за позицію та прийдуть туди на спектаклі. І другий скріншот - це піарниця театру, яка не зуміла скористатися ситуацією і прийшла скандалити з усіма, хто повірив у справжність першого повідомлення. Фейковий аккаунт зацікавив нову потенційну аудиторію. Офіційна сторінка музею все робить, щоб люди в театр так ніколи й не прийшли", - написав Богдан Гдаль.
Як повідомляв "Апостроф", раніше мовна політика компанії McDonald's викликала дискусії в українських соцмережах.